Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 76

Wątek: Akumulator AGM 90 Ah do E65

  1. #41
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    U mnie w bagażniku siedzi aku w 2012 roku wymieniony przez serwis BMW w Niemczech i ma nr BMW-AGM BATTERIE 90Ah 12V 900A - 61 21 6 924 023

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    783
    BMW
    e65 730d
    Skąd
    UK

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Ok czyli z tego co pisze cursor mozna 92Ah lub 95Ah AGM zameldowac w inpie jako 90 i powinno być git. Wczoraj mi aku padł i mam pytanie czy słaby aku może mieć wpływ na wypadanie zapłonu zaraz po odpaleniu? Błędów typu DSC lub park nie było. Jedynie Recharch Baterry po 5 min z kluczykiem w stacyjce.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  4. #44
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,240
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    aku może mieć wpływ na wypadanie zapłonu zaraz po odpaleniu?
    Mało prawdopodobne. Przy słabym aku to jeszcze często podnosi jałowe obroty, żeby podładować, więc wypadanie powinno być mniej odczuwalne.

    W V8 poza cewkami i świecami, problemem były wałki valvetronic, które też powodowały wypadanie zapłonów
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Wiesz że mam z tym problem od dłuższego czasu. Ostatnio podmiana cewek i na jednym przerzucilo sie z 3 na 2. Niestety na 8 cały czas wypadanie. Po wymianie sondy bład znikł ake pozostały błedy o katalizatorze. Cursor czemu nie zmieniają sie kilometry przy błedach po ich skasowaniu?

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Cytat Zamieszczone przez laso Zobacz posta
    Wiesz że mam z tym problem od dłuższego czasu. Ostatnio podmiana cewek i na jednym przerzucilo sie z 3 na 2. Niestety na 8 cały czas wypadanie. Po wymianie sondy bład znikł ake pozostały błedy o katalizatorze. Cursor czemu nie zmieniają sie kilometry przy błedach po ich skasowaniu?

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
    vvt leistungsversorgung- teraz wyskakuje jeszcze to. Tylko nie ma info który Bank. Czy to silnik valvetronica


    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik Awatar twin7
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Skąd
    Szczucin-Antwerpen
    Ja mam 95ah AGM (webasto) od dwóch lat zarejestrowany jako 90 Agm i jest ok, innej opcji niema.

  8. #48
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,420
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Odnowie tamat. Chce podmienic mój zwykły akumulator na AGM, co prawda używka, ale młodsza o 4 lata. No i pytanie czy muszę coś kodować ? Parametry są te same.

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik Awatar twin7
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Skąd
    Szczucin-Antwerpen
    Musisz zmienić FA np z B095 na BA95 czyli ze zwykłego na AGM
    I w power module przez NCS zaznaczyć akumulator AGM

  10. #50
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,240
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Musisz zmienić FA np z B095 na BA95 czyli ze zwykłego na AGM
    I w power module przez NCS zaznaczyć akumulator AGM
    Zmieniając klucz FA na właściwy i kodując moduł PM, nie trzeba nic dodatkowo przestawiać.
    Po to zmieniamy klucz FA, żeby domyślnie były właściwe opcje zaznaczone.

    Co innego sytuacja gdy zakładamy nietypowy akumulator.
    Bodajże 110Ah AGM nie przewdziano, ale w module PM jest osobna opcja typu akumulatora(zwykły czy AGM) oraz osobna dotycząca pojemności, a więc da się ustawić ręcznie 110Ah oraz AGM.
    Głównie ma znaczenie typ akumulatora, z racji napięcia ładowania(13,7-14,4V w przypadku zwykłego, bodajże 14,7V w przypadku AGM)



    AGM jest przewidziany tylko jeden 90Ah
    Kod FA dla niego to BA90
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •