https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Ale ten zniszczysz szybko ... bo nie zakodujesz 95ah AGM tylko 90ah jeżeli AGM
Myślę, że to jest najlepsza alternatywa dla E65 / E66
http://www.ebay.pl/itm/131455808606
Ostatnio edytowane przez olejus ; 05-12-2015 o 22:52
Pić trzeba ! Jeść można !
Wolf hmm szczerze nie znam :) Nie slyszalem, nie widziałem :)
Co do komunikatu to właśnie mam jak pisze Adasia. Ale nawet jak postoi 3 dni to wchodzę, wciskam start i pali bez problemu. Co jakiś czas jednak podpinam go do ładowania na noc w garażu i zauważyłem, ze dosyć szybko się ładuje w porównaniu z tym jak to było kiedyś.. MAm ori bmw, produkcja 2009. Czyli ma ponad 6 lat, niby git w sumie :) Ale myślę, że każdy inny by tyle wytrzymał.
Zobaczymy w mrozy :)
Tak dla pewności nie ma sensu kupować 95ah agm? Co się może stać będzie nie doladowany? mieszkam w Anglii i powiem szczerze oferta jest tutaj bardzo ograniczona. A w euro car parts jak wpisuje swoją rejestrację to tylko 95ah amg. Kupno z Ebay to ryzyko.
Co będzie lepszym rozwiązaniem 95amg czy 110 zwykły?
Założyłem akumulator BOSHA 95AH 850A AGM tydzień temu. Po skasowaniu błędu INPĄ o wymianie baterii więcej już nie miałem takiego komunikatu. Nic innego nie kodowałem. Wcześniej siedział oryginalny akumulator BMW 90AH 900A z 2009 roku. Przy okazji dodam, że nawiew od razu zaczął działać z pełną mocą a nie 50 % i nie zapala mi się już kontrolka o niskim poziomie płynu do spryskiwaczy a tak miałem wcześniej i myślałem, że padł czujnik. Co do marki akumulatora to naprawdę nie przywiązywałbym do tego wagi bo już nie raz wiozłem akumulatory polskiego producenta X a jak było zamówienie, że klient chciał baterię z Niemiec to na ten nasz polski produkt przyklejali nalepkę Sznajder from Deutchland i klient mówił, że teraz to jest gut a nawet sehr gut.
Ja ostatnio zaglalem i też mam oryginalny jeszcze auto produkcji 2008. Nie mam żadnych błędów o rozladowanyn ani niskim poziomie tylko webasto z rana raz działa raz nie. Jeżdżę autem co drugi dzień do pracy około 20km w jedną stronę i jest tak że na przykład dojadę do pracy i ustawie webasto żeby nagrzalo auto jak skończę to będzie ok Ale jak na przerwie pójdę żeby coś z auta wziąć to już kucha ruszy na chwilę i koniec brakuje prądu.
AGM jedynie 90Ah był przewidziany jak już pisałem wcześniej, ale w module PM osobne opcje są dla typu akumulatora i pojemności, więc teoretycznie na piechotę da się zmienić typ.
Poszukajcie 92Ah, bo tak często podaje ETK
Zamiast 90Ah sam stosowałem 92Ah Exide
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
Czyli po polsku jak kupię 92ah to zakodowac go na 90 ah agm? I jeszcze coś trzeba zmienić w opcjach?
Ma ktoś agm 95ah zamontowany przez dłuższy czas? Dzieje się coś z nim niedobrego? Bo znalazłem jeden 92ah na Ebay uk za 165f a bezfirmowy agm 95 ah są za 110f gwarancja na 4 lata. nawet jak by pociągnął 3 lata to chyba warto brać tańszy?
Ostatnio edytowane przez lukassolski ; 18-01-2016 o 15:14