Nie wiem sz4l0ny o co Ci chodzi, wyluzuj się trochę. W takim setupie dużo więcej się nie wyciśnie, bo nie ma z czego. Zdzira napisał, że oplot stalowy już ma. Zwiększanie średnicy pompy to jedyny sposób, żeby radykalnie poprawić siłę hamowania, jeżeli cała reszta już jest zrobiona i większa tarcza nie wejdzie. To jest już kompletny custom oczywiście, ale jak wiem jak jeździ Zdzira to raczej to przypomina jazdę torową niż uliczną, więc zakładam, że szuka dobrego rozwiązania, a nie kosmetyki. Hamulce w e32 szału nie robią ogólnie, raczej służą do normalnej jazdy niż szaleństw.
Ja ostatnio przełożyłem pompę z STI to GT. Cała reszta w układzie hamulcowym była dawno zrobiona, a po tym modzie auto staje dęba w stosunku do pompy seryjnej z GT, gdzie cała reszta została taka sama. Wcześniej pompa z GT też była nowa.
Trzeba poszukać pompy wyraźnie większej średnicy jak w BMW i wtedy można oczekiwać radykalnych efektów.
Stara pompa jak kiedyś rozmawialiśmy Zdzira też wymaga wymiany. Ale pamiętam, że w końcu ją wymieniłeś/zregenerowałeś?