Zrobiłem dziś reset komputera(klemy), nic nie pomogło. Ten błąd na powyższym zdjęciu znikł lecz auto dalej nie chodzi tak jak powinno :/
Zostaje mi tylko przełożyć komputer z jeżdżącej BMW i liczyć na to że to trafiona diagnoza.
Zrobiłem dziś reset komputera(klemy), nic nie pomogło. Ten błąd na powyższym zdjęciu znikł lecz auto dalej nie chodzi tak jak powinno :/
Zostaje mi tylko przełożyć komputer z jeżdżącej BMW i liczyć na to że to trafiona diagnoza.
daj nr komputera jaki trzeba mam 1 wolny z 3.0 i dwie z 3.5 r6 . te komputery trzeba dokladnie sprawdzac tez opisy z boku na nalepce wg vinu najlepiej sprawdzic na realoem.com. byly wersje z sonda i bez sondy.
Witam
Dziś nastała taka sytuacja że podmieniłem sterownik i objawy ustały lecz...
Na nowym sterowniku pojawia się błąd taki jak na foto i świeci się kontrolka check engine po lewej stronie zegarów w momencie kiedy auto zaczyna tracić obroty.
Natomiast po tym jak się zadusi to po ponownym uruchomieniu auta pracuje już normalnie mimo tego błędu, nie gaśnie.
To gaśnięcie jest bardzo nieregularne, zadusiła się 3 razy na kilkanaście odpaleń. Czasem słychać że próbuje się zadusić, zapali się check lecz po chwili wszystko się stabilizuje i chodzi prawidłowo.
To jest sterownik który wymontowałem z BMW która się dławi:
A ten ze sprawnej:
Natomiast po ponownym wpięciu tego czerwonego sterownika na rozgrzane auto to się dławi i gaśnie.
Podsumowując na zielonym auto czasami załapuje falowanie ale rzadko i co najważniejsze DA SIĘ JEŹDZIĆ.
Gdzie szukać przyczyny tego błędu skoro zielony sterownik pracujący oryginalnie w innej bmw nie ma żadnego błędu?
Ostatnio edytowane przez LukiPL ; 22-03-2018 o 19:21
a ty masz sondę w tej z 87r (nie czytałem całego wątku). Może podnieś troszkę przepustnice może coś to da
Tak, mam sondę. Nic nie da podniesienie przepustnicy bo nawet jak próbuję ją utrzymać na 2,5 tyś obrotów to ich nie trzyma, spadają i auto gaśnie. Generalnie na czerwonym sterowniku trzeba non stop ją gazować.
Dziś rozebrałem ten sterownik i zastał mnie taki widok:
Natomiast interesujące jest to że na tym zielonym sterowniku zaraz po odpaleniu jak jest rozgrzana to faluje jak na tym uszkodzonym sterowniku(trwa to do paru przygazowań ). Nawet podczas jazdy potrafi zapalić się check i auto nie idzie, jest mułowate lecz po chwili zgaśnie i jest ok?