Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: [mechanika] Stuki przy ruszaniu

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    21
    BMW
    e38
    Skąd
    wroclaw
    wszystko to pomówienia! widze że do kolegi stiflera bede musiał podjechac i wyjaśnic ręcznie

  2. #12
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    Cytat Zamieszczone przez kojaker
    wszystko to pomówienia! widze że do kolegi stiflera bede musiał podjechac i wyjaśnic ręcznie
    Koniecznie zrób fotorelacje ;D ;D ;D
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    90
    BMW
    BMW e32
    Skąd
    Częstochowa
    Ok pojechałem na kanał i zauważyłem że wał ma luz przód tył w miejscu łączenia wału, ale nie ma góra dół tzn że łącznik do wymiany? Nigdy wcześniej się nie przyglądałem jakoś specjalnie tylnej częsci podłogi, ale wydaje mi się że był gruby przeszczep albo coś :P mianowicie zauważyłem że są gruszki i amortyzatory od wersji z nivo przynajmniej tak mi się wydaje bo idzie przewód do amortyzatora. Czy jest możliwy taki przeszczep? Czy mi się tylko wydaje :P

  4. #14
    Wał musi mieć luz osiowy, nie może mieć luzu poprzecznego. Z tego co piszesz, wygląda, że jest dobrze.

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    90
    BMW
    BMW e32
    Skąd
    Częstochowa
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Wał musi mieć luz osiowy, nie może mieć luzu poprzecznego. Z tego co piszesz, wygląda, że jest dobrze.
    Jest też luz lewa prawa, tzn na zgaszonym silniku można delikatnie obrócić wał w lewo i prawo

  6. #16
    Cytat Zamieszczone przez kmieciu1
    Jest też luz lewa prawa, tzn na zgaszonym silniku można delikatnie obrócić wał w lewo i prawo
    Pytanie, jak duże są to luzy. Standardowo malutki luz obrotowy też musi być. Jeśli jednak jest za duży, to w efekcie będzie "dzwoniło" przy ruszaniu.

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    90
    BMW
    BMW e32
    Skąd
    Częstochowa
    No malutkim bym go nie nazwał ok. 3/4 obrotu i teraz pytanie co trzeba wymienić; :P

  8. #18
    A no to poniekąd masz odpowiedź... Skoro masz taki duży skok wału, to trzeba sprawdzić, czy jest to luz dyfra a może rozwalony przegub wał/dyfer (albo krzyżaki, nie wiem, jak to rozwiązali w Twoim aucie).

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    267
    Coś tu chyba nie tak jest z wnioskami bo 3/4 obrotu to jest brak krzyżaka a nie luz na nim.
    Po zdemontowaniu krzyżaka można zrobić max. 1/4 obrotu bo ramiona przeszkadzają. Przy takim luzie na krzyżaku auto nie miało by prawa jechać...

    Luz na pewno musi być gdzie indziej albo coś z badaniem nie tak jest. :)

  10. #20
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    90
    BMW
    BMW e32
    Skąd
    Częstochowa
    Nawet nie wiedziałem że diagnoza wału jest aż tak skomplikowana :hah: Podjade dzisiaj bądź jutro znowu na kanał i obczaję to na spokojnie

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •