Zamieszczone przez sylwekk
Taka jest teoria - w m60 się to nie sprawdza - mimo, że łańcuch leży na kołach od wałków ssących może nadawać się do wymiany (wpływa na to zużycie rolek, przez co łańcucha nie da się przesunąć). A m60 jest "czułe" na wyciągnięcie łańcuch - 5mm więcej może już powodować tarcie o zabezpieczenie w deklu przednim dolnego kółka.
Wygląda to tak - jeżeli masz jakieś ślady na tym zabezpieczeniu to warto od razu wymienić łańcuch, puki wszystko jest rozebrane:
Łańcuch - np. febi 09345 kupisz w focie (warto załatwić sobie zniżki od kogoś), albo w sklepach internetowych. W IC nie mają na stanie.
Ja bym się dokładnie przyjrzał temu kole na wale - ono jest tak twarde, dobrze smarowane olejem, że musiałbyś mieć duży przebieg, żeby się zużyło, albo jeździć na marnym oleju. Co nie zmienia faktu, że jakieś tam zużycie musi występować, ale czy kwalifikujące go do wymiany ? - W razie co, to koło kosztuje ok 400-450zł i można kupić tylko w ASO.