Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: [ elektryka] E38 740 nie chce odpalic P

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków

    [ elektryka] E38 740 nie chce odpalic P

    Mam problem z odpaleniem mojej e38, nagle przy przekręceniu kluczyka w pozycję w której włącza się rozrusznik , słychać cykanie w częstotliwości parę razy na sekundę dość głośno i wszystkie kontroli i światło pulsują z taką samą częstotliwością. O co chodzi? Nic nie robiłem , tak samo się stało. rozrusznik w ogóle nie kręci.

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    233
    BMW
    e38 740i M62
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    4
    podejrzewam, że padł akumulator. spawdź jakie jest napięcie na zaciskach.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    Sprawdzałem na board komputerze w kodach jest 12.7 V ale 1 h wcześniej odpalałem auto i nie wykazywał żadnych cech wyładowanego akumulatora bo kręcił dobrze.

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    48
    Prawie napewno akumulator. Ja mialem podobnie. Nowy aku i jets ok.
    Daj znac co to bylo?

  5. #5
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,240
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    A ja bym zainteresował się rozrusznikiem.

    Na początek sprawdź klemy z aku czy są dobrze przykręcone, jeśli są luźne to zacznij od ich skręcenia. Możesz też je przetrzeć papierem ściernym.
    Jeśli to nie pomoże, to obstawiałbym padnięty automat z rozrusznika.
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kataniarz
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    274
    BMW
    e38 735iA
    Skąd
    Jarocin
    Akuma na bank!!!!daj go na kable i napewno odpali!

  7. #7
    Vip Vip Awatar Cichy
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    887
    BMW
    e38
    Skąd
    Poznan
    Dokładnie AKU, sprawdz klemy, wyczysc papierem lub szczotka, daj troche wazeliny technicznej, moze cos poprawi. Powiedz jaki masz AKU, ile moze miec lat itp i kiedy to sie stało po nocy, czy moze po jezdzie nagle zdechł ? Powiedz czy masz telefon w aucie? i czy czesto to sie zdarza?
    Impossible is nothing

    Żyć szybko, umierać młodo

  8. #8
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Milon procent aku. Ja tez nie wiedzialem o co kaman jak pierwszy raz mi padl.
    Podlacz pod dobre kable i odpali. A co dalej to daleka droga. Mozesz wejsc w dzial elektryki jest tam maly opis mojego problemu i z tego co pamietam jest opis jak sprawdzic pobor pradu.
    Pierwsze pytanie czy po ok 15-20 min auto sie usypia? Jak nie to w wiekszosci przypadkow swieci sie caly czas dioda na skrzyni. Sprawdzz i daj znac.
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    250
    BMW
    Porsche Cayenne Turbo S
    Skąd
    KOŁO
    Cytat Zamieszczone przez kataniarz
    Akuma na bank!!!!daj go na kable i napewno odpali!
    Mozliwe ze aku albo rozrusznik, ale jeśli żadne z tych to niektore BMW mają zaraz przy klemie + ceramiczny bezpiecznik, zabudowany oslonką z plastiku, mże tam coś jest nie tak. Innych opcji nie ma.

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    A więc tak to był aku. Podłączyłem inny i odpalił. Ten co nie chciał na nim zapalić to jakaś Varta 110Ah prąd rozruchowy 810. Wygląda na w miarę świeży. Stało to się następująco. Auto kupiłem i stało z 2 dni i odpaliło normalnie przejechałem ok 10 km wyłączyłem auto i po 2 h stania nie chciał odpalić. Dioda przy skrzyni się świeci cały czas i to mnie właśnie dziwi czy tak ma być. Mam telefon w podłokietniku.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •