Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Wątek: wylacza sie jeden z ksenonow

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    400
    zamowilem 8000K bo jakos mnie skusily slowa forumowiczow :)

    no ale patrzac na post wyzej zaczelem czytac o przetwornicach i ich obiawach padania.. obawiam sie ze wymiena zarnikow nie wystrczy :/ jutro zamienie zarniki miejscami zeby miec pewnosc co do przetwornic.

    btw. ciezko jest wymienic zarniki? duzo z tym dlubania?
    jezeli teraz wymienie zarniki a okaze sie ze przetwornica jest do wymiany to czy nie zniszczy ona nowego zarnika? pytam z ciekawosci zeby nowego zarnika cos nie trafilo;-)

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    400
    noi stalo sie:/ odlaczylem dzis przetwornice od zarnika ( zarnika nie udalo mi sie wyciagnac bo nie mam pojecia jak .. i to jest pytanie pierwsze!:) )

    nie podlaczylem znow przetwornicy.. odlaczylem ja od zarnika i wyciagnelem z niej kabelek. nie wlaczajac zadnych swiatel chcialem go uruchomic. i kiszka. nie kreci rozrusznik.

    co ku***a sie moglo znow stac:/ nie mam sil na niego juz:(

    ps. pozniej go wylaczylem i podlaczylem jak bylo przetwornice. dalej to samo:/

  3. #23
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice
    No ale co ? dokładniej to opisz... (może bezpiecznik) po przekręceniu kluczyka masz coś czy nic, przygasa wszystko czy nie daj więcej danych....
    Dreams from Dreams - 7er...

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    400
    jak przekrecam to w sumnie tylko nie zapala.. kontrolki normalne sa.. mozna powiedziec ze za trzecia proba nawet zaczely lekko migac przez chwile:/

    po prostu rozrusznik nie kreci

  5. #25
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice
    Sprawdź bezpieczniki coś z nimi msz nie tak i zacznij od tego głównego (taka dziwna blaszka)... on jest w plastkowej podłużnej obudowie...
    Dreams from Dreams - 7er...

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    400
    ufff. dziwna sprawa ale to po prostu siadl akumulator.. co dziwne w innych autach rozrusznik kreci.. nawet slabo -> w tym zero ;] ale to chyba plus.

    teraz mam do Was dwa pytania:

    1. czy moge odlaczyc przetwornice ( od zarnika i kabelek od przetwornicy? ) i jezdzic na jedym ksenonie i nie martwiac sie ze cos moze sie popsuc?;]
    2. w jaki sposob wyciagnac zarnik z lampy? ( odlaczylem przetwornice dobralem sie do zarnika.. krecilem w lewo w prawo ale nic:( siedzi jak przylepiona :)

  7. #27
    Vip Vip
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    292
    BMW
    X5
    Skąd
    ZS
    Na odłączonym żarniku jeździć raczej nie radzę, żarnik czy uszkodzony czy nie jakiś prąd pobiera wtedy przetwornica się nie przegrzewa, lepiej jak odłączysz całą lampę. Z wyciąganiem żarników też drapałem się po glacy ładne 15 minut , musisz tę blaszkę z wąsami równomiernie wcisnąć (dość mocno siedzi) i obrócić w lewo wtedy wyjdzie

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    400
    heheh akurat jak to napisales to wrocilem od auto z wyciagnietymi zarnikami ;-)
    nie wiem dlaczego paru forumowiczow kazalo mi krecic.. znaczy odkrecic zarnik:/ a to chodzilo o sama blaszke:)

    a jesli chodzi o odlacznie.. to chodzilo mi czy jesli wyciagne te wtyczki od przetwornicy ( wtedy ogolnie nie powinna przeciez dzialac ) to nie bedzie dostawala zadnych sygnalow ze ma zaczac dzialac nie?;]

  9. #29
    Vip Vip
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    292
    BMW
    X5
    Skąd
    ZS
    No tak ale po co grzebać przy przetwornicy jak wtyczkę lampy masz na wierzchu ??

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    400
    yyy znaczy moze o to samo nam chodzi tylko ja zle mowie ;-) rozumiem ze przetwornica to cos z czego wychodzodzi ten kapturek na zarnik. i to jest jedna z wiazek kabli. druga wiazka jest wtykana do przetwornicy. i wlasnie o to mi chodzi.

    nie wiem czy ona wylacza cala lampe czy po prostu nie daje pradu do przetwornicy.

    a jak juz jestesmy przy tym. w razie czego jak wyjac przetwornice? rozumiem ze trzeba cala lampe wyjmowac.. a jesli tak to czy ta sie to zrobic nie zdejmujac zderzaka?;] bo troche to mi sie klopotliwe wydaje:)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •