Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456
Pokaż wyniki od 51 do 58 z 58

Wątek: STOP oill drucken ... kontrolka smarowania

  1. #51
    Zaawansowany Użytkownik Awatar max
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    666
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    pomorze
    na początek odciągnoł mi mechanik nad stan bo było za dużo ... mechanik...

    jutro jade to ciśnienie sprawdzić, rozumiem że ma się wpiąć w to miejsce gdzie jest czujnik koło filtra tak ? bo on sam nie wiedział "mechanik"

    Panowie , jakie powinno być ciśnienie ??? wie ktoś ?

  2. #52
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,269
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Panowie , jakie powinno być ciśnienie ??? wie ktoś ?
    Oil pressure Bar:4,2+-0,5
    Tyle podaje autodata
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  3. #53
    OK

    4.2 bar ale przy jakich obrotach i to ciśnienie względne czy bezwzględne? To równiez podaje Autodata...
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  4. #54
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez cursor
    W pierwszej kolejności podjechałbym sprawdzić ciśnienie oleju. Jeśli będzie w normie, to możliwe, że kolejny czujnik świruje.

    Cytat Zamieszczone przez coboss
    ursor proszę Cię! Nie mieszaj PB z Dieslem to 2 inne światy.
    To nie są 2 inne światy. Niezależnie czy PB czy diesel każdy z nich pod obciążeniem złapie znacznie szybciej temperaturę niż na postoju i to jest fakt, a nic nie uszkodzisz, jak będziesz kręcić silnik do 2,5tys na zimnym, delikatnie operując gazem.
    Skoro turbo ktore kreci sie od 1700 obr nie potrzebuje dobrego smarowania to ok.
    2500 obr to juz ladne przyspieszenie dla diesla. Jak napisalem BMW daje webasto do silnika przy dieslach, dajac nakaz zalewania diesla syntetykami sprawili, ze ich silniki (dbane) robia milion km bez problemu. TDS jakiego mialem zrobil polowe tej odleglosci bez zadnego dotykania silnika ale trzeba dbac... ja nie twierdze, ze sie szybciej nie rozgrzeje ale po co? Ja odpalam auto przy -10 i po 3 minutjach ma ladna temperature pracy, nie widze powodu meczyc silnika gdy tak szybko sie grzeje sam.

    -----------------------
    max nie wiem co Ci powiedziec. To moze byc tylko czujnik, a moze byc problem ze smarowaniem czego pewnie sie obawiasz. O remont silnika sie nie martw, na ta chwile napewno cie nie czeka. Mam nadzieje ze to tylko czujnik.
    PS. olej zmierz na zimnym silniku i w tedy nie mze byc wiecej jak max
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  5. #55
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,269
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Cytat Zamieszczone przez coboss
    Skoro turbo ktore kreci sie od 1700 obr nie potrzebuje dobrego smarowania to ok.
    A kto powiedział, że nie ma smarowania? Pompa oleju zaczyna już tłoczyć olej od pierwszych chwil kręcenia. Myślisz ile trzeba, żeby olej dotarł wszędzie? 15-30s? Po tym czasie bez obaw można ruszać.

    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    4.2 bar ale przy jakich obrotach i to ciśnienie względne czy bezwzględne? To równiez podaje Autodata...
    Gdzie tego szukać. Jak wszedłem do zakładki "Technical data" to było tylko to co podałem, ani obrotów nie podali, ani jakie to ciśnienie
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  6. #56
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    250
    BMW
    Porsche Cayenne Turbo S
    Skąd
    KOŁO

    Re: STOP oill drucken ... kontrolka smarowania

    Cytat Zamieszczone przez max
    Po raz drugi mam dziwną sytuację , zapala mi się kontrolka od smarowania , a właściwie mruga itp. i zapala mi się komunikat STOP oill drucken...( może piszę z błędami)
    Raz się pali raz nie.
    Dolałem oleju ale stan był ok. Generalnie przestało się to palić jak na razie .

    Nie zmieniałem oleju w aucie od zakupu bo poprzedni właściciel mówił że zmieniał nie dawno , no ale też dokulałem parę km :) Wiem że czas już na zmianę.

    Ale kolega oświecił mnie dzisiaj że to dziwne zjawisko z komunikatem i kątrolką smarowania to od oleju a właściwie jego złego stanu i słabego smarowania .

    Co WY na to ?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????

    Rano jadę wymienić olej na półsyntetyk norma B4 . Bo myśle że jak auto ma 230 tyś to już chyba czas na półsyntetyk , zgadza się ?

    Kolego rownież mogą to byc początki konca pompy olejowej, ona smaruje ale nie ma tego wymaganego ciśnienia, i dlatego nawet przy wstrząsach bądź naglych hamowaniach może tak być, pompa jest tam zębata i ma luz- stąd chwilowe braki ciśnienia. Mialem wlasnie taki problem. Wymiana pompy i po temacie.

  7. #57
    Zaawansowany Użytkownik Awatar max
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    666
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    pomorze
    Wymieniłem olej na pełen syntetyk MOTUL i jak na razie (odpukać ... :x ) kontrolka od smarowania jest cicho .
    Dzięki za rady Panowie :)

  8. #58
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez max
    Wymieniłem olej na pełen syntetyk MOTUL i jak na razie (odpukać ... :x ) kontrolka od smarowania jest cicho .
    Dzięki za rady Panowie :)

    No i tak ma być max.!!!!
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •