Pokaż wyniki od 1 do 10 z 50

Wątek: 745D - diesel w V8 od BMW - czy warto?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Cytat Zamieszczone przez rafal198504 Zobacz posta
    Posiadam 740d 2002r e65. Osobiście nie lubię silników diesla, poza ich momentem obrotowym. Jednak siedzac w środku nie drażni mnie jakoś jego dźwięk. Delakitanie moze slychac ale ladnie wyciszony. Dźwięk Turbo lubię jednak tutaj go nie słychać zbytnio. Drażni mnie natomiast hałas wiatru przy dużych prędkościach - możliwe że uszczelkę od szyberdachu przydałoby się wymienić. Z awaryjności silnika też nie miałem problemów zrobione ok 15k od kupna więc niewiele jednak auto ma 300k zrobione.

    Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka
    To jest fakt. Uszczelki w szyberdachu do wymiany bo hałasują. Kolega w E91 miał panoramę która tez strasznie hałasowała powyżej 100km/h i sobie poradził w prosty sposób unikając jej wymiany. Wciągną w uszczelkę linkę plastikową aby uszczelka się poszerzyła i ładnie dolegała do dachu. Pomogło w 100%. Dwa lata miał auto i patent działał . W mojej poprzedniej E65 też szyber hałasował ale zamykałem zasłonę podsufitki i było cicho. :)
    Sorry za OT

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    24
    BMW
    [ e65 745d, e61 525d ] ex: e46 320Ad, e39 523i, e36 325i coupe
    Skąd
    White-stok
    Witam, jestem nowy na forum, posiadam BMW e65 z 2006r 745d od ponad roku i przyznam szczerze, że autko jest cudowne. Ogólnie nie jestem miłośnikiem ropniaków, natomiast mam firmę i to właśnie paliwo mam bez podatku, więc grzechem byłoby w moim przypadku jeżdżenie na benzynie lub gazie. Ale do rzeczy, autko sprowadzone z Lihtenstein z przebiegiem poniżej 180 tyś. km w bardzo dobrym stanie wizualnym i technicznym, posiadam też e61 w dieslu (od ponad 2 lat) i polecono mi zrobić program nie tyle podnoszący moc, co bardziej pod względem czystych spalin (odpowiedniej mieszanki) żeby nie było problemów z dpf-em... w sumie moc też się trochę zmieniła bo jest 380km i prawie 900Nm, ale skoro tak wyszło to nie narzekam (podobno da się zrobić dużo więcej, ale martwiłbym się o skrzynię). Jedyne problemy jakie miałem po zakupie elektronika, która nie ma nic wspólnego z silnikiem, ale było parę upierdliwych dolegliwości, z którymi na szczęście udało się wspólnie z elektrykiem pozbyć. Silnik moim zdaniem jest wyjątkowo udaną konstrukcją, co do brzemienia to na wolnych obrotach jest dosyć głośny natomiast wystarczy ruszyć i nikt nie zgadnie, że pod maską jest diesel. Ogólnie polecam!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •