Najlepiej najedz przodem auta na górkê tak ¿eby by³wy¿ej ni¿ ty³, auto ma byæ zimne, w³±cz zap³on odkrêæ korek wlewu i odpowietrznik i lej korkiem wlewu p³un dot±d a¿ z odpowietrzenia zacznie wyp³ywaæ czysty p³yn bez b±bli powietrza. odczekaj chwilkê z dolewaniem, w tym czsie mo¿liwe ¿e w odpowietrzniku poziom p³ynu siê schowa. Jak siê schowa to znowu dolewaj korkiem wlewu p³yn. Jak uk³ad bêdzie pe³ny i wolny od powietrza, to w odpowietrzniku nie bêdzie ubywa³o p³ynu. Mo¿na te¿ ¶ciskaæ przewody podczas dolewania p³ynu to pomaga w wygonieniu z uk³adu powietrza. Jak ju¿ uk³±d odpowietrzysz to zakrêæ odpowietrznik a ze zbiorniczka wybierz nadmiar p³ynu np strzykawk±. Odpal silnik rozgrzej do temperatury roboczej ( temp nawiewów ustawiona na max 32 stopnie) Jak wszystko jest ok to w te¶cie 7 temperatura nie powinna przekroczyæ 110 stopni. Jak auto ostygnie odkrêæ korek wlewu p³ynu i sprawdz jego poziom.