Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Poka¿ wyniki od 21 do 23 z 23

W±tek: [mechanika] Uk³ad ch³odzenia wyciek i syczenie za silnikiem

  1. #21
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Sk±d
    Zambrów
    tak

  2. #22
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jan 2009
    Posty
    46
    BMW
    730 v8 e38
    Sk±d
    Os
    tylko jak odkrêcê ten ma³y korek to podnosi siê p³yn tak ma byæ ?

  3. #23
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Sk±d
    Zambrów
    Najlepiej najedz przodem auta na górkê tak ¿eby by³wy¿ej ni¿ ty³, auto ma byæ zimne, w³±cz zap³on odkrêæ korek wlewu i odpowietrznik i lej korkiem wlewu p³un dot±d a¿ z odpowietrzenia zacznie wyp³ywaæ czysty p³yn bez b±bli powietrza. odczekaj chwilkê z dolewaniem, w tym czsie mo¿liwe ¿e w odpowietrzniku poziom p³ynu siê schowa. Jak siê schowa to znowu dolewaj korkiem wlewu p³yn. Jak uk³ad bêdzie pe³ny i wolny od powietrza, to w odpowietrzniku nie bêdzie ubywa³o p³ynu. Mo¿na te¿ ¶ciskaæ przewody podczas dolewania p³ynu to pomaga w wygonieniu z uk³adu powietrza. Jak ju¿ uk³±d odpowietrzysz to zakrêæ odpowietrznik a ze zbiorniczka wybierz nadmiar p³ynu np strzykawk±. Odpal silnik rozgrzej do temperatury roboczej ( temp nawiewów ustawiona na max 32 stopnie) Jak wszystko jest ok to w te¶cie 7 temperatura nie powinna przekroczyæ 110 stopni. Jak auto ostygnie odkrêæ korek wlewu p³ynu i sprawdz jego poziom.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •