Zeby nie zakladac nowego tematu,edytuje tutaj.
Potrzebuje info o tym aucie.Silnik tylko 2.0.Jak z awaryjnoscia,serwisem itp.??
http://moto.allegro.pl/item109672822...a_zamiana.html
http://moto.allegro.pl/item109369811..._duze_zdj.html
Zeby nie zakladac nowego tematu,edytuje tutaj.
Potrzebuje info o tym aucie.Silnik tylko 2.0.Jak z awaryjnoscia,serwisem itp.??
http://moto.allegro.pl/item109672822...a_zamiana.html
http://moto.allegro.pl/item109369811..._duze_zdj.html
Jak auto tej klasy dla kobiety to polecam e39 3.0d aut:)
A z tych dwóch co pokazałes to opcja nr 2, impreza będzie sztywnieszja, a rover tańszy w utrzymaniu (zderzaki itp:d) i napewno większa wygoda:)
Z tych dwóch to ja bym brał rovera. Tym bardziej że to jest na podzespołach BMW robione. Tak jak kolega napisał, rover powinien być tańszy w utrzymaniu i zdecydowanie wygodniejszy. Już nie mówię o wnętrzu. Żaba wygląda jak by była siekierą ciosana, a rover jakoś się jednak prezentuje. Oferuje jakiś tam luksus, bo umówmy się- wygląda, ma skórę, "drewno" i przyzwoite wyposażenie (elektryka itp)- a to wszystko tego za rozsądną kasę. A subaru jedyne co ma do zaoferowania, to czterobut i teoretycznie niezawodność. Bo z tym silnikiem to nie będzie ani szybkie, ani szczególnie oszczędne. Ja bym się nawet nie zastanawiał tylko brał 75. Porządne, duże, wygodne, fajnie wyposażone auto. Jak Impreza to tylko taka od 400KM wzwyż
Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330
Ja też jestem zdecydowanie za drugą opcją.
Jeździłem chwilę 'jagiem ' x-typem i dostrzegam podobieństwo stylu w tym 75 :) zegary prawie żywcem wyjęte z jaga. Bardzo mi się podoba ten rover. Największą wadą jest ograniczona podaż autka , więc części będą pewnie drogie. Znajomy ma rovera 400 i twierdzi, ze części faktycznie są droższe niż do civica(bliźniak). Ale komfort i wykonanie również lepsze.
Może ktoś poleci jakiś silnik?Co warto wziąć czego absolutnie unikać.
Z awaryjnością silników nie jest tak źle. W zasadzie nie ma jakiegoś konkretnego motoru, który byłby szczególnie awaryjny. Krąży trochę negatywnych opinii o dieslach (by BMW), ale pochodzą pewnie od takich samych fachowców co mieszają z błotem 2.5tds :]
Odradzał bym 2.0 CDT (116KM) i 1.8 (120KM) bo są trochę za słabe jak na takie auto. Optymalne jest 2.0 CDTi 131KM- spalanie w przedziale 5-9l/100km. Benzynówki masz 1.8 turbo i 2.0 V6 (oba 150KM), ewentualnie 2.5 V6 177KM, ale ten już swoje wypije.
Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330
Powiem tak, kiedys chcialem kupic Rovera w dieslu jak to mowia jaguar dla ubogich :) Auto garabytowo dosc spore ale we wnetrzu bardzo ciasno, mozna obic pasazerow łokciem wiec odpadł zakup tej zabawki. Jezeli chodzi o diesla to sa dawa typy i trzeba uwazac jeden to motor z BMW i ma dobre opinie a drugi to twór rodem z Francji... ale widze ze raczej skłaniasz sie ku bezynie wiec spoko.
Impossible is nothing
Żyć szybko, umierać młodo
Z tego co mi wiadomo to obydwa diesle są produkcji BMW. Nie słyszałem nic o francuskim silniku...Zamieszczone przez Cichy
Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330
"Jak Impreza to tylko taka od 400KM wzwyż" Która seryjna Impreza ma 400KM, a tym bardziej wzwyż...?
wszystko co napiszę jest to tylko moje zdanie i nie każdy może się z nim zgadzać, co w pełni rozumiem.