"Układ Dynamic Drive*

Dynamic Drive ogranicza przechylanie się
samochodu na boki i optymalizuje stabilność
jazdy podczas jazdy na łuku i manewrów
omijania.
Podstawą Dynamic Drive są aktywne
stabilizatory przedniego i tylnego zawieszenia.
W zależności od sytuacji podczas jazdy
zawieszenie na łuku drogi staje się sportowe, a
na prostej drodze komfortowe.
Po każdym uruchomieniu silnika układ jest
gotowy do pracy.

Jazda z Dynamic Drive
Podczas jazdy układ nieustannie działa,
regulując pochylenie w ułamku sekundy.

Usterki w działaniu
Lampka ostrzegawcza zapala się, na
Check-Control pojawia się komunikat.
Należy przestrzegać uzupełniających
wskazówek na monitorze centralnym. Układ
uległ zakłóceniu. Należy jak najszybciej zlecić
kontrolę układu.

W razie awarii układu Dynamic Drive
dostosować prędkość jazdy, zwłaszcza na
łuku drogi.
Pochylanie się samochodu na boki podczas
jazdy na łuku drogi i przy bocznym wietrze jest
większe a na łuku drogi zawieszenie jest
odczuwane jako bardziej miękkie.

Jeśli dodatkowo do czerwonego symbolu pojawi
się na komunikat Check-Control wzywający do
zatrzymania, wówczas należy natychmiast
zatrzymać samochód i wyłączyć silnik. W takim
wypadku poziom oleju w zbiorniku może być za
niski lub układ hydrauliczny jest nieszczelny.
Należy przestrzegać uzupełniających
wskazówek na monitorze centralnym."

tyle mówi instrukcja
a tak wygląda to w praktyce :

http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/...amicdrive.html

a tu filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=fXScS8a6bso


a co do naprawy hmm proponuje diagnoze komputerową bo to powinno ci wskazac co i jak bo przyczyn usterki DD moze byc kilka