Strona 2 z 12 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 119

Wątek: [ zawieszenie] dynamic drive

  1. #11
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    A masz regulowane zawieszenie?? czy tylko NIVO?? jak samo nivo to dźwigasz normalnie a przy regulowanym to chyba też .

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    U mnie stety albo niestety jest dokładnie tak:
    S220A NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące
    S223A ELEKTRONISCHE DAEMPFER CONTROL(EDC) EDC
    S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive.
    Czyli jak ? Normalnie dźwigać ?
    Ostatnio edytowane przez miro ; 05-09-2013 o 13:10

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    493
    BMW
    brak
    Skąd
    podkarpacie
    normalnie dzwigać. Jakby trzeba było cos zmieniac nastawy to by pisali o tym w instrukcji obsługi.
    Jak sam uzywalem podnosnika i opuszczalem auto to slychac jak pracuje jakis kompresor i auto samo sie napoziomowalo jak trzeba.

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    W audi A8 jest tak a w E65 nie wiem wiec lepiej sie zapytać
    W trybie dynamic zawieszenie obniża się o 20 mm do prześwitu 100 mm (obniża się punkt ciężkości). Zawieszenie pracuje wtedy ze zwiększoną sztywnością i twardszą charakterystyką tłumienia. Jeśli auto jedzie z prędkością ponad 120 km/h (przynajmniej przez 30 sekund), to wówczas następuje dalsze obniżenie zawieszenia o 5 mm (podnosi się z powrotem, gdy samochód przez ponad 2 minuty jedzie z prędkością mniejszą niż 70 km/h).

    Tryb comfort przeznaczony jest do płynnego pokonywania nierówności. Wówczas system przy niższych prędkościach rzadziej zwiększa siły tłumienia. Natomiast tryb lift, czyli podwyższony, może być uaktywniony przy prędkości poniżej 80 km/h. Prześwit zwiększa się wówczas o 25 mm, a charakterystyka tłumienia odpowiada trybowi automatic.

    Oprócz tych czterech trybów są jeszcze dwa inne, które można określić jako specjalne. Pierwszy to tryb ciągnięcia przyczepy, który po jej doczepieniu, włącza się automatycznie. Nie pozwala on na obniżanie poziomu nadwozia, aby nie zmieniać siły obciążenia pojazdu przez przyczepę. Ostatni tryb, tzw. podnośnikowy, służy do wymiany koła. Wtedy wyłączone są wszystkie pozostałe tryby.

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    31
    BMW
    E65 740d
    Skąd
    Zachodnipomorskie
    W E65 z EDC normalnie sie zmienia, bo to w sumie zwykly amortyzator olejowy, z ta rożnicą że ma u oleju specjalne drobinki metalowe i to w połączeniu z całą elektroniką na zasadzie magnesu steruje pracą amotyzatora. W A8 czy S-klasie jest amortyzator pneumatyczny i tam trzeba ustawiać specjalne tryby, żeby nie wypaczyć z czasem amorka.

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    No i wszystko jasne. Dzwigamy normalnie. Wiec wszystko po staremu. Dzięki.

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    452
    BMW
    SZUKAM
    Skąd
    ZAWIERCIE
    Panowie, orientuje się ktoś czy można DD i EDC zamienić na zwykłe amorki i całą resztę w e65??

  8. #18
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,957
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Naturalnie ze się da zamieniając te wszystkie elementy na standardowe zawieszenie + zwykle amortyzatory + końcowe kodowanie.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  9. #19
    użytkownik Awatar ADASIO
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    9,182
    BMW
    BMW 750 LIX G12 FROZEN GREY MAT
    Skąd
    SILESIA City
    Cytat Zamieszczone przez dmisieekk Zobacz posta
    Panowie, orientuje się ktoś czy można DD i EDC zamienić na zwykłe amorki i całą resztę w e65??
    Jak będziesz miał wyjęte części DD daj znać, ja je chętnie przyjmę
    https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!

    ____________________________________________
    ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
    ex - BMW E66 745 Li black metallic
    ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Cytat Zamieszczone przez ADASIO Zobacz posta
    Jak będziesz miał wyjęte części DD daj znać, ja je chętnie przyjmę
    Czyżby Adasio Ci były graty na wymianę potrzebne? Fakt przyznam ,że DD to jedna z lepszych rzeczy jakie BMW wymysliło.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •