[ zawieszenie] dynamic drive

Wątek: [ zawieszenie] dynamic drive

  1. lunatyk22 powiedział/a:
    Poziom oleju mam między minimum a maximum. Przeczytałem te tematy i wszystko wskazuje na to, że muszę wymienić regulator napięcia,lub czujnik z tego co zrozumiałem


    https://www.autoersatzteile.de/676557-bosch

    czy orientuje się ktoś, czy te czujniki na każdą stronę są takie same?


    (ewentualnie spróbować najpierw odpowietrzyć układ). Auto miałem 4 tyś km temu sprawdzane i akumulator jak i ładowanie było bdb. Będę próbował jeszcze zainstalować DISA i tam spróbować kalibrację DD. Nierozumiem jeszcze tylko o co chodzi z tym "blokiem zaworów"... po Vinie pokazuje mi 2 regulatory, tylko który ewentualnie wybrać?

    https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/d...dnicy/vDM82458

    I jeszcze spytam, czy mogę z tą usterką jeździć? Czy przechylenie auta nie będzie negatywnie wpływać na amortyzator EDC?
    Ostatnio edytowane przez lunatyk22 ; 14-06-2017 o 00:05
     
  2. laso powiedział/a:
    W INPIe też masz ten test zawieszenia.

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
     
  3. lunatyk22 powiedział/a:
    Koledzy byłem u mechanika i stwierdził, że mam do wymiany czujnik w bloku zaworowym (pompie) DD. (nr katalogowy 37206758704) ewentualnie może pomoże tylko przeczyścić wtyki ponieważ mówił, że są zaniki napięcia na tym czujniku. Czy ktoś się orientuje gdzie on się znajduje? Czy ktoś już go wymieniał i mógłby podzielić się wiedzą jak to zrobić?


    Czujnik wymieniony, zrobiona kalibracja DD i wszystko wróciło do normy :)
    Ostatnio edytowane przez lunatyk22 ; 12-07-2017 o 11:10
     
  4. SebaE38 powiedział/a:
    Witam,
    Od jakiegoś czasu mnie także dopadł problem z DD. Czasami jest ok a czasami zapala się żółta kontrolka i DD przestaje działać.
    Przeważnie dzieje się tak po nagrzaniu auta (po kilkudziesięciu lub kilkuset km).
    Błąd zaczytany impą to: 6278 - Predrive Check: circulation pressure temporary to high (possibly oil to cold).
    Czy ktoś miał podobny przypadek? Nie wiem czy wymienić pompę czy to może czujnik ciśnienia DD?

    Wymiana pompy rozwiązała problem.
    Ostatnio edytowane przez SebaE38 ; 21-11-2017 o 06:03
     
  5. Awatar twin7

    twin7 powiedział/a:
    Miałem pisać też to miałem tj błąd czujnika ale wystarczyło procedurę uruchamiania (odpowietrzania) włączyć i wszystko ok
    Tak się dzieje jak się zapowietrzy i nie trzeba było nic wymieniać
    To odnosnie pierwszego posta
     
  6. Awatar Supermen

    Supermen powiedział/a:
    Miał ktoś podobny przypadek z DD? A mianowicie przy teście systemu w lewą stronę przechyla się prawidłowo a w prawo tak aby aby. Co może być powodem?
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/


     
  7. cursor powiedział/a:
    A test przechodzi pomyślnie czy w tym momencie kończy?
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
     
  8. Awatar Supermen

    Supermen powiedział/a:
    Cytat Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
    A test przechodzi pomyślnie czy w tym momencie kończy?
    Nie przechodzi. Przechyla się lekko w prawo i błąd wywala.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/


     
  9. cursor powiedział/a:
    Odczytaj błąd inpą. Ista nie podaje bezpośrednio przyczyny błędu
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
     
  10. Awatar krzysiek89

    krzysiek89 powiedział/a:
    Wyskakuje mi bład 5D80 wytwarzanie ciśnienia zbyt wolne, tylnia oś stały, w czym problem? Auto nie przechodzi pelnej kalibracji DD wiec nie ma zakoczenia sukcesem tylko wywala ten bład? Po za tym nie swieci sie ani zółty check ani czerwony w aucie?