7er nie ma idealnych. Zawsze położysz troszkę pieniędzy na początku niestety. Musisz sobie przekalkulować i doliczyć jakieś 1.5tys na tzw. niespodzianki
7er nie ma idealnych. Zawsze położysz troszkę pieniędzy na początku niestety. Musisz sobie przekalkulować i doliczyć jakieś 1.5tys na tzw. niespodzianki
e32 v8 manual
Wystarczy że wyprzedzał w terenie zabudowanym z prędkością 90km/h,podwójna ciągła,przejście dla pieszych i już może polecieć prawko.Nie doszukujmy się głupich przyczyn sprzedaży.Po prostu..gość sprzedaję bo mu się znudziła i tyle...trzeba się bliżej przyjrzeć i już ;)Zamieszczone przez rodzinabmw
Rodzinabmw -dlaczego LPG miał zniszczyć silnik?Moja e32 długo miała gaz u poprzedniego wł (i to na srubę).Po jej kupnie wyciągnąłem instalkę i powiem Ci że e34 535 które nie widziało lpg na 400m daje mi radę dosłownie o parę cm...Bmw to nie polonez że po kilku lat używania silnik pada bo jeździł na gazie...
Jak kupowaliśmy 5 to miała założony gaz nie pamiętam ile dokładnie miał czasu ale coś ponad 5 lat silnik był zasilany gazem. Z racji tego że poprzedni właściciel nie dbał o samochód i jeździł tylko i wyłącznie na gazie to pewnie to było powodem że po tym jak go kupiliśmy zaczęliśmy jeździć trochę na benzynie i trochę na gazie ale wtryski były już zapieczone i nie szło jechać na benzynie. Po tym jak silnik dokończył żywota wymienilsmy na 2.5 i wtedy dało się odczuć jak tamten silnik był zajechany. Oczywiście to nie musiała być wina gazu ale napewno w jakimś stopniu się do tego przyczynił. Drugie bmw które mieliśmy kupić po wspomnianej 5 to 750i też z gazem (gaz 5 lat zwykła instalacja). Silnik nie chciał się uruchomić na benzynie tylko i wyłącznie na gazie ale zero wystrzałów mimo tego że instalacja była zwykła. Ale podejrzewam że silnik był używany tylko na gazie i stąd problemy z uruchomieniem na benzynie. Po tych przygodach jestem źle nastawiony na bmw z gazem (powyżej 5 lat)
Obstawiam że to było 520 24V ze zwykłą instalacją.
o ile M30 dobrze zniesie nawet kiepski gaz to M60 już nie jest to całkiem inny silnik i skoro 7 lat chodził na kiepskiej instalacji to stawiam, że ledwo z 250KM zostało co w longu z dodatkowym balastem od lpg da osiągi 735 z kosztem serwisu M60 + gaz czyli bez sensu.
Gaz jest okej kupujemy 740 bez gazu zakładamy dobra instalkę i jest ok anie 7 letnie nie wiadomo co.
A jak berze go rdza na błotnikach i drzwiach to uciekałbym w długa bo koszty na początku to nie będzie 1,5 tysiąca na niespodzianki tylko chyba 5,5 tysiąca.
Aha, dzieki za zainteresowanie, autem jechalem tylko kawalek i trudno o obiektywna ocene ale moca to ona nie powalala. kurcze, ale co do rdzy to chyba w samochodzie w tym wieku normalne, czy sie myle? pakiet startowy 1,5 tys? kurcze, w audi wyniosl mne 2,5:) wiec to by nie bylo zle. no do tego doszedl by lakiernik jeszcze
moja była 7er: http://7er.pl/showthread.php/10628-Witam-wszystkich
to tak przy dobrych wiatrach tyle
e32 v8 manual