Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: [Elektryka] Montaż hebla

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    72

    [Elektryka] Montaż hebla

    Po 3,4 dniach postoju aku siada- gdzieś prąd ucieka, że lewy jestem z elektryki i przyrządów brak, pomyślałem o "heblu" http://www.allegro.pl/item940335831_...l_kluczyk.html Wyłacznik będzie spełniał dodatkowo rolę- antykradzieżową. Czy ktoś już taki patent przerabiał? Zastanawia mnie czy odcinanie prądu co noc, czy na kilka dni, tygodni może czymś negatywnym skutkować?
    Na stanie:
    e28 524, 87
    Primera p11, 99

  2. #2
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,286
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    A może aku już nie trzyma.Miałem to samo...Ładowałem całą noc,rano odpaliła ale ok 13 już nie dała znaku życia.Mam teraz nowy aku i kręci jak szalona :D

  3. #3
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    właśnie zaczął bym od sprawdzenia stanu akumulatora jeśli aku ok a tobie nie chce się grzebać z znalezieniem powodu to jest jakiś pomysł i to jako dodatkowe zabezpieczenie anty złodziej nawet wiem już gdzie by to przymontować. Na ścianie komory aku masz taka plastikowa zaslepke wewnątrz kabiny pod kanapą ja bym to tam umieścił wszystko ładnie ukryte by było
    ciekawy pomysł ale czy to powstrzyma złodzieja ?

  4. #4
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,286
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Ja aku mam pod siedzeniem.

    Raz mi próbowali odkręcić koła ale akurat wieczór był % i z balkonu jak paliłem papierosa widziałem że coś się dzieje i w czas zobaczyłem...

    Myślę że funkcja CODE jest wystarczająca

  5. #5
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW