Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23

Wątek: olej w skrzyni biegów 5hp30

  1. #21
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    34
    Dokładnie to 35-45 stopni C. A 30 to nie jest temp pokojowa :P przecież to niezły skwar :P
    wszystko co napiszę jest to tylko moje zdanie i nie każdy może się z nim zgadzać, co w pełni rozumiem.

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik Awatar beatles86
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    289
    BMW
    E32 m60b40
    Skąd
    Biłgoraj-Lublin
    Ja nagrzałem i nie mierzyłem czy jest 30 czy 80*C spuściłem olej w trakcie czyszczenia miski i całej reszty.
    Skrzyni sobie wystygła ściekło wszystko co miało ścieknąć. Zakręciłem miskę i heja nowy olej elf matic g3 ( 5hp30 z czarną tabliczką) przy zielonej jest inny.



    http://forum.7er.pl/mechanika-no-i-zonk-vt8723,30.htm
    tu opisałem jak najlepiej ustalić poziom. ;D

    Myślę że trzeba wlać 8 litrów mimo wszystko jak wlejesz mniej, to zacznie po jakimś czasie jęczeć na zimnym .

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dOOm_PL
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    455
    BMW
    740iA individual;) / e36 Coupe
    Skąd
    Przemyśl
    Mam znowu problem a raczej meczy mnie strach w mojej 7:( Ostatnio zauważyłem ze jak wrzucę D i mam naciśnięty hamulec to coś stuka jakby w lewej części samochodu...;/ Boje się ze to znowu możne być coś ze skrzynia a tyle co kopiłem nowa "używana" ;(
    Sprawa wygląda tak: jak wrzucę jakiś bieg R czy D to stuka, jak wrzucę P czy N cisza... Jak rusze samochodem to tez juz nic nie slysze...
    Stad pytanie do kolegów czy automat może stukać... czy bardziej mozliwe ze cos przenosi drgania i stuka? pytam bo jest niedziela, garaże pozamykane a mam gdzieś jechac...:/
    Jade wolno ale ciagle przed toba:)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •