Właśnie chciałbym żeby 7 wreszcie płynęło a to jest automat więc tym bardziej chciałbym komfortu... takie obniżenie nie pasuje chyba :(Zamieszczone przez marek1132
Wiedziałem że auto jest obniżone, ale nie miałem pojęcia że aż tyle :( Myślałem że z 20-30 mm max a tu okazuje się że dwa razy tyle. Zmierzę to jeszcze na płaskim dokładnie...
Chce żeby normalnie dało się jechać naprawionymi drogami (po dziurach) tam gdzie jest inny asfalt w jednym i drugim miejscu. Teraz każdą zmianę asfaltu czuć. Chodzi o takie uskoki po kilka mm... zresztą jak ma być nie czuć jak teraz mam efektywnego skoku wykorzystywanego podczas jazdy ile? Jakieś 25 mm? A podwyższając auto o 50 mm będę miał pewnie jakieś 50-60 mm to dwa razy więcej! Nie ma jak oryginał!
Jeszcze dochodzi ZNACZNIE lepsza praca amortyzatorów (seryjnych)!
Pytanie brzmi teraz:
Co jest bardziej komfortowe:
Obniżenie 55 mm i opony 225/60/15
czy może:
Zawieszenie seryjne i opony 235/45/17?
Pytam bo teraz mam to pierwsze a na lato chce założyć to drugie... mimo wszystko chce dużo więcej komfortu niż teraz. Czy będzie to możliwe zmieniając sprężyny na seryjne?
Pozdrawiam




Odpowiedz z cytatem