Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 1 do 10 z 16

W±tek: twarde przewody od p³ynu ch³odz±cego

  1. #1
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Feb 2010
    Posty
    32

    twarde przewody od p³ynu ch³odz±cego

    witam czytalem ró¿ne posty ale jako¶ ¿aden nie odpowiada³ moim przypadkom najpierw ciek³a mi ch³odnica wymieni³em nowa potem rozwali³o mi górny przewód p³ynu chlodniczego wymieni³em nowy ca³y czas mam problem g³ównie w trasie bo po d³u¿szej jezdzie robi± sie mocno twarde przewody od wody g³ównie ten górny co szybciej robi sie ciep³y dodam ¿e pompa woda te¿ nowa widaæ mieniana przez poprzedniego w³asciciela sprawdza³em te¿ czy niemam uszkodzonej uszcz.pod g³owic± tym p³ynem co zmienia kolor jak s± gdzies przedmuchy i to jest ok ale nie zawsze to mo¿e mówiæ prawde. dodam ¿e auto ma lpg i mo¿e lpg wchodzi do uk³adu ch³odzenia przez reduktor tego nie sprawdza³em co prawda jutro sprawdze prosze was o podpowied¼ mo¿e który¶ z was boryka³ sie ju¿ z takim problemem????

  2. #2
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Feb 2010
    Posty
    32
    za³o¿y³em dzisiaj korek 1,4bar ze starej e34 i dalej to samo dwa razy przy spokojnej jezdzie wskazówka temp wychyli³a mi sie w prawo na pierwsza kreske i spadla spowrotem tak mi sie stalo dwa razy dzisaj w czasie 15 min wczesniej tego nie by³o

  3. #3
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Sep 2009
    Posty
    27
    BMW
    730d e38
    Sk±d
    ¦l±sk
    Tak mia³em taki problem. Okaza³o siê siê ¿e pompa wody jest OK poniewa¿ wytwarza ci¶nienie. Wymieniono mi króciec i problem znikn±³. Króciec kosztowa³ ok. 50 z³otych z wymian± 290 z³otych.
    powodzenia.
    misakow

  4. #4
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Feb 2010
    Posty
    32
    który króciec i co ma króciec do cisnienia nie czaje

  5. #5
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Sep 2009
    Posty
    27
    BMW
    730d e38
    Sk±d
    ¦l±sk
    Króciec wlotowy do ch³odnicy u góry, podobno ma zawór który jak siê zatnie to wytwarza ci¶nienie w³a¶nie tam w tym wê¿u przy zbiorniku p³ynu.

    Pozdrawiam!
    misakow

  6. #6
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Feb 2010
    Posty
    32
    widocznie twój uk³ad dzia³a na innej zasadzie ja mam króciec od czola g³owicy poprostu mamy inne silniki

  7. #7
    Super Moderator Awatar EVAN
    Do³±czy³
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Sk±d
    Kêtaki
    Sprawd¼ czy masz dobrze odpowietrzony uk³ad i czy visko dzia³a poprawnie.
    Odblokuj sobie testy i sprawd¼ jak± masz temperaturê p³ynu - bo wska¼nik na desce nie jest zbyt dok³adny.
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  8. #8
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Sep 2009
    Posty
    139
    BMW
    by³o e38 740iA M60B40
    Sk±d
    Malechowo
    Tu ,masz wszystko o uk³adzie ch³odzenia, jego objawach i przyczynach. Moze sie przyda
    Powodzenia ;)


    http://forum.7er.pl/uklad-chlodzenia...ight=vademecum
    ...ther's no better way to flyy...

  9. #9
    Vip Vip Awatar dealer25
    Do³±czy³
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Sk±d
    Wa³cz
    pytanko mam przy jakiej temperaturze powinien siê otworzyæ termostat? czy to normalne przy rozgrzanym silniku < wskazówka w pionie> aby jeden w±¿ ten z prawej strony by³ gor±cy a drugi lekko ciep³y??? mo¿liwe ze mam uszkodzony termostat?

  10. #10
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Aug 2009
    Posty
    29
    jesli masz twarde we¿e nie szukaj przyczyny w termostacie czy czyms innym poprostu odpowietrz uklad chlodzenia jesli masz 90 stopni odkrec korek od odpowietrzania sciskaj reka waz g³owny i sprawdzaj czy jest miekszy metoda prob i b³êdów bezcenna i napewno pomorze

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •