Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: twarde przewody od płynu chłodzącego

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    A ja obstawiam nieszczelność jakiegoś wężyka - było już na forum ;) (o temp termostatu też - wystarczy poszukać). A wracając do tematu: może jakiś wężyk ma drobną nieszczelność przy opasce, płyn leci na silnik i od razu paruje dlatego nie widać wycieków. Przez ten wężyk nie możesz odpowietrzyć układu i dlatego węże cały czas będą robić się twarde.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    139
    BMW
    było e38 740iA M60B40
    Skąd
    Malechowo
    Dodam jeszcze ze najlepiej, gdyby autko stało pod gorka, pod katem jakies 20-40 stopni pochyłu,wtedy powietrze łatwiej opusci powietrze z silnika i przeleci do zbiorniczka.ja myslałem ze mam eleganzko odpowietrzony układ, ale cos mnie tkneło zeby zrobic własnie tak i sie okazało ze jeszcze troche powietrza było w układzie.
    ...ther's no better way to flyy...

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    32
    sprawdzilem jeszcze raz czy niema przedmuchów w układzie chlodzenia i pokazało ze sa jednak przedmuchy wiec głowica w góre odebrałem głowice ze sprawdzenia i chyba jednak blok gdzies lekko puszcza
    jak ktoś bedze potrzebował głowicy to pisać 2.8 pojedyńczy vanos " kupiłem drugi silnik jutro będę zakładał

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    139
    BMW
    było e38 740iA M60B40
    Skąd
    Malechowo
    Napisz jak ci sie powiodła operacja z nowym serduchem :) ... Pozdrawiamy :)
    ...ther's no better way to flyy...

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    32
    problem z głowy dwa dni roboty kupiłem silnik z serii3 uderzona była w bok i gość mi pokazał książke serwisową na 78tys km ostatni serwis 2008 rok auta to 99 wiec chyba dobrze trafiłem silniczek cyka przewody miekkie i zero dymienia. dzieki za porady :] łączny koszt 2400 + własna robota

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    27
    BMW
    730d e38
    Skąd
    Śląsk
    No to szerokości życzę :)
    misakow

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •