zainstalowałem dis 55, tylko mam nieaktywne kodowanie, jest na to jakiś sposób??? czy nowszą wersje trzeba wgrać??
zainstalowałem dis 55, tylko mam nieaktywne kodowanie, jest na to jakiś sposób??? czy nowszą wersje trzeba wgrać??
Mam interfejs od kolegi Nerwusa - Carsoft mi nie zagadał (ale to w sumie dobrze ;) ) Za to INPA i NCS śmigają aż miło (tylko z wtyczką 20pin). Zakodowałem sobie co trzeba, błędy zczytałem, pokasowałem. Live Data biega. Jest OK.
Jestem ukontentowany ;) tym zakupem -- tanio nie jest, ale chłop wykonał kawał dobrej roboty, więc należy mu się, a jak! :564:
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton
Nerwus jest naprawde spoko, poznalem go osobiscie i stara sie pomoc przy problemach!Zamieszczone przez hatecraft
Jednak z moim autem jego fejs nie dal rady.
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de
Kodowanie w DIS skończyło się na wersji V44. Do kodowania służy SSS. Można kombinować z podgraniem pewnych plików, aby uruchomić kodowanie w DIS-ie dla nowszych wersji, ale z tego, co się orientuję, odbywa się to kosztem stabilności całego systemu.Zamieszczone przez wm
Zamieszczone przez Greg38
czy poruszałeś z nim ten temat osobiście ? czy widział może Twój interfejs ? .... ogólnie jest tylko jedna specyfikacja ads'a i pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć czy skonstruować inaczej....
Cały sekret tkwi w GAL-u, który w przypadku amatorskich konstrukcji może nie obsługiwać wszystkich protokołów. Fister, którego posiadam, też w trybie ADS ma delikatne problemy z niektórymi sterownikami (w szczególności IKE w e38 z początku produkcji).
jeśli problem był by w GAL-u to być może Nerwus poszukał by błędu i przepisał kod, wystarczyło by tylko wgrać go do kości.
nie mam pojęcia na ile zaawansowanym układem może być GAL.
To opis instalacji INPA pod zestaw przez USB czyli nic ciekawego. Jeżeli będziesz miał fejs i kompa z fizycznym COM to instaluje się trochę inaczej i co innego. Powiedzmy, że jest mniej roboty niż w poradniku :)Zamieszczone przez technics
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
poszukuję 7-ej części disv57 czy któryś z kolegów takową posiada??
na bkp niestety cisza, a plik z linku nie istnieje.
Nie chce zaśmiecać forum i zakłądac nowych tematów, dlatego odkopie ten :)
Taki interfejs na początek będzie dobry?
http://moto.allegro.pl/item105116628...mw_i_obd2.html
Najbardziej zalezy mi na odczytywaniu, kasowaniu błędów ale jak by można było za pomocą tego coś kodować, programować w aucie, to też by było fajnie ;)
A i mam drugie pytanko... Jaki sprzęd/laptop jest potrzebny, aby można było się bez trudu podłączyć? (jakie parametry sprzęty,procesor, ramy...)