Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 76

Wątek: [elektryka] zapytanie do. interfejsu??

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    324
    BMW
    e32 m30b30 88r. e38 m62b44 99r.
    Skąd
    Stce
    rabaciki dla 7er już są od dawna, tylko coś chętnych brak :) jak tylko się uporam z bieżącą robotą to znowu testy. dziękuje za info.
    informuje o postępach, jeżeli takowe będą:)

  2. #22
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Nie chcesz mieć problemów i wiecznego błądzenia po dżungli kabli i przejściówek to słuchaj się grega a dużo zaoszczędzisz, nie tylko nerwów ale też kasy na niepotrzebne śmieci.

    Ja już się bawiłem fejsem z DE i po pierwszym podejściu zrozumiałem znaczenie słów grega:
    "jest to jeden z 2 interfejsów jakie znam, które na prawdę działają"

    Po podłączeniu interfejsu (Dell D820 z fizycznym COM) bez żadnego problemu połączyłem się INPĄ z autem przez OBD. Bez problemów z czytała wszystkie sterowniki w aucie, których jest sporo.
    Błędy wykasowane i nagle BOOM wszystko działa!!!
    Nie ten samochód. Nagle zaczął działać czujnik deszczu, zaadaptowały się wcześniej wymieniane- przepływomierz i regulator ciśnienia na pompie co sprawiło, że silniczek wspaniale chodzi, skrzynia zresztą też.
    Były to strasznie przyjemne doświadczenia gdy zadziałał czujnik deszczu (rewelacyjne urządzonko) czy wrażenia przy manewrze wyprzedzania gdy nagle skrzynia nie musiała nic redukować ani się zastanawiać bo bez żadnego problemu silniczek z przyjemnością szybko i dynamicznie przyspieszał :) :)

    Dla czego tak opisuję?? Po wymianie każdej z tych części elektrycy kasowali mi błędy!
    Płaciłem po 80-100zł za diagnostykę i kasowanie błędów! Byłem przy tym jak to robili różni ludzie na różnym sprzęcie ale NIGDY, absolutnie nigdy nie czułem po aucie nic, nigdy też nie zadziałał mi czujnik deszczu i tego typu bolączki się nie kończyły... a przecież każdy z nich mi kasował błędy itd.

    Oprócz imprezy technicznej miałem przyjemność przetestować z gregiem nowinki programowe :)
    Jego czary mary zostały uwiecznione na filmie który można znaleźć na http://www.bmw-diag.pl w dziale INPA-Instrukcje
    Jest tam filmik z instalacji INPA, krok po kroku wraz z konfiguracją i opisem!
    Co ciekawe osobiście robił to greg na moim laptopie, przy moim samochodzie w odróżnieniu ode mnie siedząc w cieplutkim pokoju w DE ;D
    Jak dla mnie diagnostyka on-line to mistrzostwo :medit:
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    324
    BMW
    e32 m30b30 88r. e38 m62b44 99r.
    Skąd
    Stce
    ufff, powolutku do celu, dis śmiga jak należy na fizycznym comie, vm of i fister on:):):)
    ale jeszcze z Inpa mam jakieś problemy, jeszcze troche poczytam i będzie ok.
    jutro testy na obd i może e32 pójdzie w ruch:)

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    324
    BMW
    e32 m30b30 88r. e38 m62b44 99r.
    Skąd
    Stce
    po całym dniu zabawy jestem zaszokowany możliwościami DIS-a, potrafi dużo, światła dzienne włączone, blokowanie auta po starcie (szkoda że prędkości nie można ustawić) ale ponoć NCS to zrobi. ale to jeszcze przede mną :)i wiele innych bajerów o których jeszcze nie mam pojęcia, mam nadziejże, że niczego nie popsuje,
    jakby ktoś z okolicy miał ochotę na diagnozę to zapraszam.

    Panowie, gdzie w dis-ie znaleźć wartości rzeczywiste sond lambda??

  5. #25
    Widać, że uruchomiłeś wersję v44... Prędkość można zmieniać w zakresie ściśle ustalonych wartości. Dodatkowo zależy od wersji modułu GM3. Prędkość, przy jakiej centralny się zamyka, jest dostępna w obszarze CKM (CAR-KEY MEMORY).

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    324
    BMW
    e32 m30b30 88r. e38 m62b44 99r.
    Skąd
    Stce
    dzięki poszukam jutro,
    a co z sondami??

  7. #27
    Cytat Zamieszczone przez wm
    a co z sondami??
    A o co pytasz?

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    324
    BMW
    e32 m30b30 88r. e38 m62b44 99r.
    Skąd
    Stce
    gdzie znajdę rzeczywiste wartości(podczas pracy), sodn lambda w disie???

  9. #29
    Po wejściu w DME trzeba szukać Expert Mode. Jakiejś szczegółowej ścieżki Ci nie podpowiem, bo DIS-a używam bardzo sporadycznie. Do LiveData INPA jest lepsza - dużo informacji na ekranie, szybki dostęp.

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    324
    BMW
    e32 m30b30 88r. e38 m62b44 99r.
    Skąd
    Stce
    tylko, że inpa mi na okrągłej wtyczce nie śmiga, i nie wiem za bardzo jak to ugryźć, jeden kolo z krakowskiej firmy stwierdzi, że inpa działa tylko z obd,???? wyskakuje mi komunikat przy połączeniu z autem o błędzie skryptu, brak możliwości odczytania skryptu.
    do momentu jak tego nie rozgryze jestem zmuszony korzystać z disa.
    szukam info na wiadomym forum ale nic nie ma:(

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •