Maro -

pisalem ci juz przeciez w poprzednim poscie to samo - cytuje:


"Mozesz sprobowac odpiac sondy - i mozesz sprobowac odpiac przeplywomierz, ale nie naraz wszystko - sprobuj najpierw z przeplywka a pozniej z sondami.

Z tego co sie orientuje - sygnal przeplywomierza - w duzej mierze oddzialywuje na prace skrzyni biegow."


Co do przeplywomierza a trybu awaryjnego skrzyni - tutaj bym sie z Marcinem nie zgodzil.
Znam dwa przypadki w ktorych byly takie objawy - przy silniku benzynowym M60 i automacie.


Masz z autem jeden problem a rozrzuciles go juz w 3 tematach - (problemy z obrotami, problemow ciag dalszy i teraz tutaj). Ciagnij nastepnym razem watek w jednym poscie.

Zeby znalezc jakakolwiek usterke - trzeby systematycznie dochodzic do problemu - wykluczajac - po kolei - i logicznie wszystki mozliwosci (tak jak to Greg38 juz nadmienil ;) )

Najlepiej gdybys zaczal od diagnozy - bledow - na kompie. Lub gdy nie masz na poczatek takiej mozliwosci - np. od odlaczenia na dzialajacym silniku przeplywomierza, odlaczenie sond lambda. zrobienie resetu (to juz chyba robiles :P ), sprawdzenie stanu oleju w skrzyni (kiedy olej byl ostatnio zmieniany).

Licze ze w sobote sie spotkamy :)