Ja po prostu zrobie tak...
wyczyszcze miske, załoze nowy filtr, zaleje swiezym olejem, odepne przewod od powrotu z chłodnicy do skrzyni, wezme przezroczysta banke gdzie odmierze 0,5l i bede sposzczał po 0,5 l brudnego i potem taka sama ilosc wleje czystego oleju do skrzyni i tak az do skutku dopoki, doputy sie nie przetłoczy cały olej i nie zacznie leciec czysty.Troche to czasu zajmie, ale nie chce widziec zadnego syfu w niej, jedynie tylko w konwertorze moze zostanie, ale to juz siła wyzsza.Kupie 20 litrow oleju esso i bede tak robił ,az mi zostanie 2 litry na ewentualna dolewke i uzupełnienie,Ile wleje swiezego tyle wleje, ale przynajmniej chociaz wieksza czesc oleju bedzie wymieniona, a potem niech sie juz dzieje co ma sie dziac.Jeszcze sie zastanawiam nad zamontowaniem dodatkowej chłodnicy oleju do skrzyni....Bo głowne problemy w skrzyni zaczynaja sie od przegrzewania automatu i zapchanego filtra..Cos trzeba bedzie wymyslec ;)