Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 70

Wątek: co sadzicie o 740ia

  1. #31
    Kolego,ale gościa powalisz jak podejdziesz do auta i nazwiesz skórkę po imieniu :P ;D a jak mu zapodasz o rodzajach skórki to wymięknie :what: ,a jak zapytasz sie co z silnikiem to gość wyspiewa jak na spowiedzi,widząc że jestes wszech stronnie obcykany w bawarkach :x :hah: :hah: :hah:

  2. #32
    Maciej Vip Awatar sennapowieka
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    3,296
    BMW
    ORIENT
    Skąd
    O N A
    Cytat Zamieszczone przez komando
    Kolego,ale gościa powalisz jak podejdziesz do auta i nazwiesz skórkę po imieniu :P ;D a jak mu zapodasz o rodzajach skórki to wymięknie :what: ,a jak zapytasz sie co z silnikiem to gość wyspiewa jak na spowiedzi,widząc że jestes wszech stronnie obcykany w bawarkach :x :hah: :hah: :hah:
    Jest atut :]

    Miernik lakieru zabierz, sprawdzisz jak bardzo była bita
    Pewność na każdym kilometrze ...

  3. #33
    Sprawdzaj wszystko na spokojnie. Silnik na zimno i na ciepło żeby równo gadał i szedł pełną mocą, skrzynia biegów żeby nie szarpała, zrób kilka kick downów, przejedź się powoli po jakiejś nierównej drodze z opuszczoną szybą i posłuchaj jak pracuje zawias, zajrzysz do płynu chłodniczego, poza tym dogłębnie komora silnika czy nic nie cieknie- warto podjechać na kanał i zdjąć osłony pod autem, bo często nie widać wycieków ani w komorze, ani pod autem, a płyny zbierają się na tych osłonach, do tego tak ogólnie wizualnie czy wsio gra, czy na zegarach nie ma choinki, pobaw się przyciskami od foteli, grzania itd czy działają, ten miernik lakieru tez nie zaszkodzi. No i jak zawsze, przydało by się podpięcie pod INPĘ i gruntowne przetrzepanie auta. Bo nieraz jest tak, że organoleptycznie wydaje się ok, a jednak komputer wywala litanię błędów. No i przepatrz forum, bo było sporo postów opisujących jak dokładnie oglądać 7er- nie będziemy się po ran enty powtarzać :) Poza tym zalecam zwielokrotnioną ostrożność. Dla mnie cena sporo poniżej 30 tyś za auto po lifcie jest podejrzana
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  4. #34
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    20
    juz po ogledzinach, lekkie wypocenia ale dość stare z pod pokryw zaworów,do wymiany klocki hamulcowe, byla puknieta w tylni prawy blotnik i tylko to w tym aucie bylo malowane mianowicie tylni zderzak,błotnik,wszystko inne w oryginale
    nie działa parktronik, być może z tylu jak była naprawiana to coś rozłączyli,oraz czasem szwankuje otwieranie tylnej klapy. poza tym środek super zadbany,wszystko inne dziala bez zarzutu,silnik pracuje rowno,skrzynia zmienia biegi plynnie bez szarpniec.nie wiem tylko na jakim oleju jezdzi bo nie ma rzadnej metki przyczepionej,jaki proponujecie olej jej zalac??? bo na 99% ja kupie ;D

  5. #35
    Maciej Vip Awatar sennapowieka
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    3,296
    BMW
    ORIENT
    Skąd
    O N A
    Cytat Zamieszczone przez przemas10m
    juz po ogledzinach, lekkie wypocenia ale dość stare z pod pokryw zaworów,do wymiany klocki hamulcowe, byla puknieta w tylni prawy blotnik i tylko to w tym aucie bylo malowane mianowicie tylni zderzak,błotnik,wszystko inne w oryginale
    nie działa parktronik, być może z tylu jak była naprawiana to coś rozłączyli,oraz czasem szwankuje otwieranie tylnej klapy. poza tym środek super zadbany,wszystko inne dziala bez zarzutu,silnik pracuje rowno,skrzynia zmienia biegi plynnie bez szarpniec.nie wiem tylko na jakim oleju jezdzi bo nie ma rzadnej metki przyczepionej,jaki proponujecie olej jej zalac??? bo na 99% ja kupie ;D
    O wyborze oleju to już musisz sam poszukać, temat był poruszany setki razy !

    Jeden używa castrol to Ci powie, że jest najlepszy, a drugi używa motul... i to ten będzie numer 1 ...

    Czekamy na foty zakupionej limuzyny ;]
    Pewność na każdym kilometrze ...

  6. #36
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    20
    jeszcze tylko jutro podjade ze sprzedającym do zaprzyjaźnionego warsztatu na oględziny co tam jest pod spodem i jak bedzie wszystko ok(mam taką nadzieję) to biorę :D
    kurde piękna jest czysta zadbana...ah..

  7. #37
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    7mka w linku do mojeje galeri wszystko jest pare zdjęć i na pierwszej stronie VIN autka :)

    Za jasny gwint nie wiem co to jest ale pielęgnuję z szacunkiem i czcią jak skórkę :)

  8. #38
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    20
    no i jestem po kolejnych oględzinach autka tym razem bardziej szczegółowych z mechanikiem,i mechanik stwierdził pęknięty zbiorniczek wyrównawczy od chłodnicy,sprzedający ma to usunąć do przyszłej soboty i potem zrobimy kolejny test żeby sprawdzić czy pęknięcie się nie powtórzy.
    Jak sądzicie czemu ten zbiorniczek pęknął od spodu ?? przetarł się o coś?
    A może miał ktoś podobną usterkę w swojej BUNI??

  9. #39
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    juz wiem ze nie kupisz tego auta ;) :what:

  10. #40
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,300
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez Aldik
    juz wiem ze nie kupisz tego auta ;) :what:
    Na moje oko to on już go nie musi kupować... :hihi:

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •