Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: [ pozostale] Witam.jaka e38 wybrac??

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    5

    [ pozostale] Witam.jaka e38 wybrac??

    Witam jak w temacie poszukuje e38 raczej z poczatku produkcji. Mysle nad 728 lub 725 .raczej ze wzgledu na oszczednosci .nie musicie mnie przekonywac ze v 8 jest lepsze:))ale poprostu nie stac mnie na taka zabawe.Co waszym zdaniem bedzie lepsze 728 w gazie czy diesel?patrzac na oferty na allegro moim zdaniem 725 sa najbardziej zadbane.ale te silniki to podobno nie za specjalne.Pomozecie dokonac wyboru?
    dzieki

  2. #2
    Vip Vip Awatar Cichy
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    887
    BMW
    e38
    Skąd
    Poznan
    W złym dziale dałes pytanie. Jest dział ofert allegro, ebay itp, przeszukaj net daj linki a wtedy pomożemy, a ten temat wykasuj :)
    Impossible is nothing

    Żyć szybko, umierać młodo

  3. #3
    A na jakiej podstawie twierdzisz że tds jest zły? Poszukaj sobie na forum, było na ten temat sporo. Co byś nie kupił, jak będzie zajechane, to będziesz tylko dokładał.
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  4. #4
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Możesz najprościej liczyć tak:
    jak coś się roz.... to jaki silnik będzie tańszy? odp: 2,8 o połowę.
    Poszukaj i znajdź naprawdę zadbanego TDS'a - znacznie trudniej niż 2,8 w benzynce z uwagi na ilość jaka wyszła.
    Koszty bieżącego serwisu: kolejny plus dla 2,8.
    Miałem tds'a w e36 - może ktoś poda jakieś plusy dla tego silnika poza zużyciem paliwa bo ja niestety innych nie znajduję :(
    a minusów jest kilka (pompa paliwa - z jakiegoś powodu pięknie chodzi do 200k km a jak tylko minie tą granicę to jest do remontu, rurka egr - dwa razy mi się upaliła, itd.)
    Teraz mam 2,8 i jest :D
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  5. #5
    Cytat Zamieszczone przez MariuszE38
    Koszty bieżącego serwisu: kolejny plus dla 2,8.
    Koszta TDS-a i 2.8 w tym zakresie są porównywalne.

    Prawda jest taka, że trafiając na zadbaną jednostkę nie będziesz miał problemów. Pojemność nie ma tu nic do rzeczy. ;)

  6. #6
    Kolega kupił 525td jak miała niecałe 200tyś, teraz mija mu 300 i nie było żadnych usterek silnika.

    A tak poza tym, to ten temat powinien być w innym dziale, albo w ogóle usunięty. Z resztą pisałem już- poszukajcie, bo milion razy były toczone na forum dyskusje na temat wad i zalet poszczególnych silników. Nikt z nas nie będzie co miesiąc pisał tego samego po raz setny, bo wszystko zostało już dokładnie omówione.
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    323
    BMW
    745iLi320i
    Skąd
    Murowana Goślina
    największą wadą kazdego auta są poprzedni właściciele, czy kupisz 2,8 czy TDS... e38 kosztuje, obojętnie jakie kupisz.

  8. #8
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    27
    BMW
    730d e38
    Skąd
    Śląsk
    Myślę, że powinieneś zastanowić się również na 730d. To jest połączenie ekonomii z niezłymi osiągami.
    Pozdrawiam!
    misakow

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •