Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 1 do 10 z 34

W±tek: Problem z silnikiem

  1. #1
    Vip Vip Awatar dealer25
    Do³±czy³
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Sk±d
    Wa³cz
    dok³adnie:) mo¿na wtedy du¿o pieni±¿ków zaoszczêdziæ:P mnie czeka remont sillnika bierze olej kopci:/ , odme zrobi³em i nic nie da³o. Najwiêkszy problem ze nie wiem do jakiego warsztatu oddaæ auto. Ostatnio robi³em kontrole trakcji i za to czyli za diagnostyka i wymiana modu³u ASC ABS skasowali mnie 1200 z³ <szok> P.S u¿ywane sterowniki na allegro chodz± od 100-200 z³ a ja siê sfrajerowa³em.....za niewiedze trzeba s³ono p³aciæ . Wg was lepiej kupiæ u¿ywany silnik czy remontowaæ ten? w sumie i tak trzeba zdj±æ g³owice i sprawdziæ co jest mo¿e to drobnostka a mo¿e nie 3-4 tys starcz± mi na remont? wiem ze tyle kupie silnik tylko nie wiadomo co siê kupi :/

  2. #2
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar Cychol
    Do³±czy³
    Oct 2009
    Posty
    751
    BMW
    R 1200 RT
    Sk±d
    siê bior± dzieci?
    Je¿eli masz warunki to bym siê nie zastanawia³ i rozbiera³ silnik. I tak musisz go wymontowaæ...

  3. #3
    Vip Vip Awatar szczurek
    Do³±czy³
    Aug 2009
    Posty
    1,336
    BMW
    e38 740d e39 525d e65 745i pêdzlem malowana m5 sznicer gangsta stajl
    Sk±d
    wrocek city
    jak chcesz poje¼dzic jeszcze autkiem troche to jepiej zrobic remoncik.bedziesz mial wszystko na nacy , kupisz uzywany silnik nie wiadomo co trafisz. niby dadza jakas gwarancje rozruchowa ale 2 tygodnie to stanowczo za malo. poza tym jak silnik bedzie kiepski nie oddadza za swapa :) radze zrobic remont starego
    codziennie rano budzê siê piêkniejszy, ale dzisiaj to ju¿ przesadzi³em :P

  4. #4
    Vip Vip Awatar dealer25
    Do³±czy³
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Sk±d
    Wa³cz
    macie racje nie wiadomo co siê kupi. Najgorsze jest to ze nie ma u mnie w okolicy zaufanego mechanika. W Wa³czu nie ma ¿adnego specjalisty od V8 najbli¿szy serwis specjalizuj±cy siê w BMW to SERWIS BMW FANGROF w Pile. Oni sobie za¿yczyli za remont silnika od 5 tys w wzwyz:/. Nie wiem tylko na jakiej podstawie tyle kasy chc± jak nawet nie wiedz± co siê dzieje z silnikiem.....

  5. #5
    Vip Vip Awatar dealer25
    Do³±czy³
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Sk±d
    Wa³cz
    i sta³o siê.... auto odda³em dzisiaj do mechanika zobaczymy co z tego wyjdzie

  6. #6
    Do¶wiadczony U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Sk±d
    UK
    Cytat Zamieszczone przez szczurek
    jak chcesz poje¼dzic jeszcze autkiem troche to jepiej zrobic remoncik.bedziesz mial wszystko na nacy , kupisz uzywany silnik nie wiadomo co trafisz. niby dadza jakas gwarancje rozruchowa ale 2 tygodnie to stanowczo za malo. poza tym jak silnik bedzie kiepski nie oddadza za swapa :) radze zrobic remont starego
    Nie rozumiem, je¿eli silnik jest w budzie, mo¿na odpaliæ, podpi±æ pod kompa, poierzyæ kompresjê i zobaczyæ p³yny to dlaczego by nie kupiæ ca³ego silnika? Wiêksza pewno¶æ ¿e jest ok ni¿ przy kupnie ca³ego auta.

  7. #7
    Do¶wiadczony U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Sk±d
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez RockR
    Cytat Zamieszczone przez szczurek
    jak chcesz poje¼dzic jeszcze autkiem troche to jepiej zrobic remoncik.bedziesz mial wszystko na nacy , kupisz uzywany silnik nie wiadomo co trafisz. niby dadza jakas gwarancje rozruchowa ale 2 tygodnie to stanowczo za malo. poza tym jak silnik bedzie kiepski nie oddadza za swapa :) radze zrobic remont starego
    Nie rozumiem, je¿eli silnik jest w budzie, mo¿na odpaliæ, podpi±æ pod kompa, poierzyæ kompresjê i zobaczyæ p³yny to dlaczego by nie kupiæ ca³ego silnika? Wiêksza pewno¶æ ¿e jest ok ni¿ przy kupnie ca³ego auta.
    I co Ci da to ¿e zmierzysz kompresje? I to ¿e podepniesz go pod kompa? Nic Ci to nie da. Auto mo¿e byæ zalane jakim¶ polepszaczem kompresji na chwilkê i kompresja bêdzie ok do zmiany oleju i filtrów. Podam na przykladzie swojego silnika, po pod³aczeniu pod kompa przed remontem silnik mia³ parametry wskazuj±ce na jego dobr± kondycjê. Nie wszystko rozwi±¿esz elektronik±.

    Druga sprawa i tak musisz ten silnik wyci±gn±æ wiêc mo¿na go rozebraæ i zobaczyæ co i jak wygl±da. Jedyny problem w tym silniku to Rozrz±d i Vanos, reszta jest bardzo prosta do z³o¿enia. A mechaniory kroj± kasê bo I - to BMW serii 7 wiêc jak tamim jezdzisz to masz kasê, II - to silnik V8 do tego du¿ej pojemno¶ci - jak taki masz to staæ Ciê na jego utrzymanie III - ma³o jest ludzi którzy robi± takie silniki, ka¿dy boi siê jak diabe³ wody ¶wiêconej.

    Najgorsze jest to ¿eby Ciê nie "wydymali" bo np: mo¿esz mieæ walniête tylko uszczelniacze zaworowe które kosztuj± zestaw 100 z³ + dodaæ do tego wszystkie uszczelki g³owic i dekli i wydechów to ok 900 z³ , + robocizna . A powiedz± Ci ¿e wymienili zawory, pier¶cienie itp itd i skorj± Ciê z 5-6 kPL.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  8. #8
    Vip Vip Awatar dealer25
    Do³±czy³
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Sk±d
    Wa³cz
    "wydymali" mnie ostatnio kiedy naprawia³em ASC (patrz wy¿ej). Przed napraw± mechanik zabezpieczy³ siê i da³ mi do podpisania zlecenie naprawy <szok> ju¿ tak siê zabezpieczaj±. Remontu silnika podj±³ siê znajomy mechanik koszt remontu robocizna 700 z³ juz ugadana + czê¶ci. Jutro bêdê wiedzia³ co i jak.Je¶li trzeba bêdzie pier¶cienie to niech je wymieniaj± bo pó¼niej siê oka¿e ze znowu trzeba bêdzie ¶ci±gaæ g³owice a koszty rosn± ......

  9. #9
    Do¶wiadczony U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Sk±d
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez dealer25
    "wydymali" mnie ostatnio kiedy naprawia³em ASC (patrz wy¿ej). Przed napraw± mechanik zabezpieczy³ siê i da³ mi do podpisania zlecenie naprawy <szok> ju¿ tak siê zabezpieczaj±. Remontu silnika podj±³ siê znajomy mechanik koszt remontu robocizna 700 z³ juz ugadana + czê¶ci. Jutro bêdê wiedzia³ co i jak.Je¶li trzeba bêdzie pier¶cienie to niech je wymieniaj± bo pó¼niej siê oka¿e ze znowu trzeba bêdzie ¶ci±gaæ g³owice a koszty rosn± ......

    Rozbierzesz i zobaczysz, wa¿ne aby mechanik który Ci robi silnik wiedzia³ co robi , zreszt± sam zobaczysz w ¶rodku silnik to bêdziesz móg³ stwierdziæ co jest mniej wiêcej nie tak .
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  10. #10
    Vip Vip Awatar dealer25
    Do³±czy³
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Sk±d
    Wa³cz
    dok³adnie jak bêdê ju¿ co¶ wiedzia³ to napisze jak siê sprawa rozwi±za³a.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •