Witam
Czy amortyzatory i sprężyny z bmw e34 podejdą do e32? Jak wiemy do e32 nie ma za dużego wyboru jeśli chodzi o obniżenie
Witam
Czy amortyzatory i sprężyny z bmw e34 podejdą do e32? Jak wiemy do e32 nie ma za dużego wyboru jeśli chodzi o obniżenie
...poszukaj,było o tym gdzieś tutaj...Przypasują springi napewno,ja mam 40/30 od e34 535 i jest malina,tylko siądzie bardziej niż podaje producent...
To nie jest dobry pomysł.
Sprężyny będą OK, ale amory z e34 to nie bardzo.
Okres i wypłata... jedno i drugie jest co miesiąc, a jak nie ma to znaczy, że ktoś was zdrowo wyruchał...
Zamieszczone przez Hubertus7er
..też mnie się tak wydaje ale niebyłem pewny...jak już kombinowac to springi...A jak chcesz obniżyc do -40 to śa zestawy na allegro do e32...
Masz na myśli szajs takich firm jak GT Cupline, MTS Technik, TA Technix czy jamex(to jedno i to samo gówno)?Zamieszczone przez e32maaaciek
Jeśli tak, to podziękował za takie zestawy.
No chyba, że ktoś chce mieć z auta taczkę, to polecam, ale jak ktoś chce zyskać na prowadzeniu obniżając auto, to lepiej szukać czegoś markowego, to przynajmniej trzyma się drogi jak należy, a nie skacze jak ping-pong na nierównościach.
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
...ciekawe rzeczy tu piszesz...ale każdy ma swoje spostrzeżenia :] mi tam nic nieskacze i idzie jak po szynach...Zamieszczone przez cursor
Jak auto obniżasz i dajesz springi -35mm -45mm bo takie są chyba dostępne to jak masz amorki padnięte. To nie kupuj tych wynalazków tylko zwykłe Bilstein b4 i będzie ok. Ja mam -70mm springi na przodzie i amorki seria boogie i wszystko jest ok.Wiadomo że może szybciej amorek paść ale nikt tego jeszcze nie potwierdził. Wielu z nas ma niższe sprężyny i amorki seria i jest ok. Ja z tego powodu jeszcze nie wymieniałem. Ale przyznam się że chce mieć bardziej twardo więc kupiłem Bilstein B8.
Amorki musisz wymienić jak masz słabe. TAT czy MTS są może i ok. Ale na innym forum przy glebie większej po roku padały. Proponuje Bilstein B4 jak szkoda ci kasy na B8, ewentualnie Kayaba. Pozdro.
Ps. Springi od E34 tak jeszcze ok. Ale widziałem gwinta od E34 nieźle krzywo i pokombinowane było. Nie pasuje to niby podobne auta a jednak różne. Jak chcesz gwinta pod e32 trzeba podesłać swoje lagi przednie same mc persony bez sprężyn i amorów do FK lub Supersporta koszt ponad 2200zł.
Może napisz co chcesz zrobić/osiągnąć i jaka kasę chcesz wydać to coś ci tutaj zestawimy.
Mam porównanie jamexów i kw-kitu. Różnica była znaczna na niekorzyść jamexów.Zamieszczone przez e32maaaciek
Jamex był fajny na równej drodze, przychodziły nierówności, to stawał się nieprzewidywalny. KW mimo, że było twarde, to tłumiło nadal wiele nierówności i dało się przewidzieć jego zachowanie, a przy tym, trudniej było doprowadzić do tego, że czułem, że mi tyłek ucieka.
Poza tym, co może być warty zawias, który nowy kosztuje, tyle co używka dobrego zawiasu?
Seryjny amor nie pracuje poprawnie przy sportowej(czyli twardszej) sprężynie.Jak auto obniżasz i dajesz springi -35mm -45mm bo takie są chyba dostępne to jak masz amorki padnięte. To nie kupuj tych wynalazków tylko zwykłe Bilstein b4 i będzie ok. Ja mam -70mm springi na przodzie i amorki seria boogie i wszystko jest ok.Wiadomo że może szybciej amorek paść ale nikt tego jeszcze nie potwierdził. Wielu z nas ma niższe sprężyny i amorki seria i jest ok. Ja z tego powodu jeszcze nie wymieniałem. Ale przyznam się że chce mieć bardziej twardo więc kupiłem Bilstein B8.
Amorki musisz wymienić jak masz słabe. TAT czy MTS są może i ok. Ale na innym forum przy glebie większej po roku padały. Proponuje Bilstein B4 jak szkoda ci kasy na B8, ewentualnie Kayaba. Pozdro.
Pomiar na ścieżce, na stacji diagnostycznej jest kompletnie nie miarodajny, ponieważ nawet zużyty zawias sportowy pokazuje poprawne wartości.
Seryjny amor nie jest w stanie stłumić odbicia twardszej sprężyny i taki zawias staje się nieprzewidywalny.
Może tobie jeździ się dobrze na tym setupie, ale przejedź się na lepszym zawiasie jak będziesz mieć taką możliwość(na ogólnopolskim poproś Neuf'a jak będzie mieć gwint low-tec'a), a zauważysz sporo różnicę.
cursor, no i tu się wszystko zgadza. ja napisałem, że można mieć to tanio i lub normalnie czyli drogo. Ja mam u siebie już wszędzie Bilstein b8. Także to już pracuje poprawnie ze sprężynami sportowymi. Zwykły amor jak ktoś chce mieć nisko i tanio, większość i tak nie ma okazji właśnie jak piszesz się przejechać na różnych zawieszeniach.
Fajnie że to sprawdziłeś, ja wiem jaka jest różnica w prowadzeniu - kolosalna.
Może i nie ma, ale po co ryzykować, że wtedy jak zawieszenie będzie najbardziej potrzebne to nie zadziała tak jak trzeba?Zamieszczone przez LoOkas
Ja wychodzę z jednego założenia(ty pewnie też), że zawias i hamulce to podstawa, a dopiero później można dłubać silnik, a jeśli ktoś chce ryzykować to niech odwala druciarstwo i montuje seryjny amor ze sportową sprężyną, albo kupi sobie zestaw MTS Technik
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms