Ciąg dalszy zdjęć z wymiany ''oil service'' i ''inspection'' :
Dzięki pomocy znajomym to wszystko udało się wymienić w ciągu paru godzin:
Płyn hamulcowy tzw. ''błoto'' -jak to mogło hamować:
No i oczywiście wymiana płynu na nowy:
Usunięcie wycieków:
Wałek bez żadnych oznak zużycia:
Kapa zaworowa jak i vaku-pompa były wklejone na silikon:
Nowe gumy na stabilizator z przodu:
Kapa zaworowa i odma przed i po wyczyszczeniu (zatkana może być powodem niedostatecznego smarowania turbiny) :
Elektro zawory po wymianie uszczelnień i mocowań:
Wczoraj wróciłem późno i nie sprawdzałem czy coś cieknie czy nie cieknie. Dziś maska do góry i co widzę -korek wlewu oleju i jego okolice brudne...
Jutro wymieniam korek na nowy,23zł to nie majątek, a mam dosyć tego widoku -po to czyściłem odmę, a wychodzi na to , że gumka na korku ma dosyć.
W najbliższym czasie będzie mocowana osłona plastikowa pod podwoziem ( są trzy elementy mi ostał się jeden ten pod silnikiem) oraz wymiana sprężyn i amortyzatorów tylnych... Pozdrawiam.
Nie mogłem zdzierżyć tego widoku, korek wlewu oleju wymieniony:
I parę zdjęć z mycia (ile ta wiosna każe jeszcze czekać?):
Pozdrawiam.