Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 81

Wątek: [ wnetrze] Leci ciepłe powietrze na przednią szybę.

  1. #41
    Jak masz na podmiankę to podmień sterownik lub panel. Taj jak Jarek88 napisał. Można szukać, ale to jednak najszybsza diagnoza ;) Podmianka
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań
    Panel mam jakiś, kiedyś podmieniałem bo też myślałem, że mam skopany, ale nic nie pomogło. Dlatego padło na sterownik.

    Czy w wersji z klimatronikiem był tylko jeden rodzaj sterownika? Bo wypatrzyłem już na realoem numerki, znalazłem też na allegro, ale nie wiem czy podejdzie, a chwilowo brak czasu na rozkopanie auta, wystarczy, ze rozkopane mam drzwi kierowcy :)

    Pozdrawiam,
    Marcin
    --------------
    Pozdrawiam,
    Marcin

  3. #43
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    9
    Witam podepnę się pod temat . Zmieniłem zaworki i podmieniłem 3 panele sterowania i nadal nic prąd jest na zaworkach kiedy chce. Pytanie gdzie jest sterownik
    Sprzedam 750 iL w całości na części

  4. #44
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    skocz do działu "przedstaw się" :)
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez siwyino
    Witam podepnę się pod temat . Zmieniłem zaworki i podmieniłem 3 panele sterowania i nadal nic prąd jest na zaworkach kiedy chce. Pytanie gdzie jest sterownik
    ok, dotrzymałeś formalności, więc teraz możemy Ci podpowiedzieć :D :D :D :D :D

    Sterownik jest w tunelu za panelem sterowania, za mieczem, w rejonach filtra kabinowego - ta czarna skrzyneczka z linku poniżej :)

    http://bmwe32.masscom.net/other/micr...icrofilter.htm

    Pozdrawiam,
    Marcin

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    367
    BMW
    brak
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez siudema
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    Masz jakąś fotkę jak wygląda to poklejone - bo jakoś nie czaję
    fotki będą jak zawitam do domu ;)
    4mm na trzpień ,25mm w miejsce starej uszczelki,15mm od spodu

    witam! mam podobny problem. Chcę zacząć od rozebrania ez ale chciałbym rozebrać i złożyć to w jeden dzień. Jakie oringi będą mi potrzebne (nie do końca chyba zrozumiałem) czy dobrałeś je od czegoś?? czy na chybił trafił??
    e32 v8 manual

  7. #47
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Rozpracowałem temat - nie będą potrzebne żadne.

    Konstrukcja zaworów jest taka, że płyn wpływa do środka mimo sprawnej uszczelki (otwór w "tłoczku") - więc zmiana uszczelki nic nie da. Trzeba wszystko wyczyścić, "tłoczek" przeszlifować papierem ściernym (drobnym) i usunąć kawałki odbojnika gumowego na dnie cewki.



    Mam porobione zdjęcia, jak będę miał chwilę to zrobię temat w "zrób to sam".

  8. #48
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    367
    BMW
    brak
    Skąd
    Wrocław
    to czekam z niecierpliwością. Bo chcę się za to zabrać w przyszły weekend. Mam nadzieję ,że do tej pory uda Ci się to wrzucić.
    e32 v8 manual

  9. #49
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    Rozpracowałem temat - nie będą potrzebne żadne.

    Konstrukcja zaworów jest taka, że płyn wpływa do środka mimo sprawnej uszczelki (otwór w "tłoczku") - więc zmiana uszczelki nic nie da. Trzeba wszystko wyczyścić, "tłoczek" przeszlifować papierem ściernym (drobnym) i usunąć kawałki odbojnika gumowego na dnie cewki.



    Mam porobione zdjęcia, jak będę miał chwilę to zrobię temat w "zrób to sam".
    Witam
    Gratuluję spostrzegawczości ,jest tylko jedno ale ,bez uszczelniacza zaworki nie będą działać jak trzeba,a to z powodu ciśnienia działającego od góry na dolny tłoczek rdzenia,otwór w rdzeniu jest po to aby ciśnienie działało na tłoczek od dołu
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  10. #50
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Wg. mnie nie ma to znaczenia - bo i tak ciśnienie po obu stronach tłoczka jest równe. Więc między bajki można włożyć opisy "cewka się przepala, ponieważ płyn robi zwarcie" - one od nowości pracują na płynie, a przestają pracować przez zabrudzenie i kawałki gumy odrywające się z odbojnika, co blokuje tłoczek :)


    Póki co moje stare elektrozawory działają (złożyłem je tylko z uszczelką na brzegu i tylko przepłukałem, bez szlifowania) - jak padną (lub będę spuszczał płyn z układu) to założę kolejne - przerobione wg opisu i wtedy będę wiedział czy wszystko działa prawidłowo - wtedy dodam opis (muszę mieć pewność, że będą działać bezproblemowo) :)


    Mogę się mylić, dlatego konieczna jest próba :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •