Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 42

Wątek: Zużycie amortyzatorów EDC w e65.

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tiger81
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    250
    BMW
    E63 645Ci było E65 745i
    Skąd
    Tychy
    Amorki EDC przy zurzyciu zaczynają tzw pływać. Sprawdza sięto więc na stacjach które mają możliwość sprawdzenie dławienia amortyzatorów. Standardowy koszt nowego do przodu to jak dobrze pamiętam 3200 PLN więc niemało. Ja samochód oddałem do mojego mechanika, a on już się udał do odpowiedniego punktu w celu dokonania diagnozy. Niestety nie maiłem szczęścia i okazało się że jedna szt jest padnięta. Przed zakupem samochodu przeze mnie ktoś musiał zaliczyć dziurę w drodze jedną stroną. Było to widać po przestawionej kierownicy. Mi udało się kupić lekkie używki u znajomego po 800 PLN/szt z przebiegiem 15 tyś.

  2. #12
    Vip Vip Awatar Cichy
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    887
    BMW
    e38
    Skąd
    Poznan
    Dziekuje Wam za kontakt do tego goscia z Gdanska, powiem tak:

    amory zdjete, poszły kurierem na pomorze i wrociły z powrotem do E65 i super zadowolenie, auto stoi jak nowe! Sztywne, nic nie pływa i ogólnie wszystko profi robota, tylko teraz wysoko stoi przez zrobione amory :P Cena 300zł szt.

    Poraz kolejny pomogliscie, dzieki bardzo szczegolnie koledze Jurij za wyniuchanie nazwy firmy.
    Impossible is nothing

    Żyć szybko, umierać młodo

  3. #13
    Fiu fiu - takie coś to należy zapisać notatniku :)

    Daj znać czy po czasie wszystko OK :)

    Pewnie nie jeden z nas skorzysta
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    No to super informacja. Tylko teraz pytanie ile wytrzymają :)

    Powiedz mi ile w ogóle im zajęła regeneracja?
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  5. #15
    Vip Vip Awatar Cichy
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    887
    BMW
    e38
    Skąd
    Poznan
    Supermen
    czas pracy: 3 dni
    gwarancja: 12mc
    Impossible is nothing

    Żyć szybko, umierać młodo

  6. #16
    Początkujący Użytkownik Awatar HubertB
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    20
    BMW
    745i '04; 840Ci '94
    Skąd
    W-wa okolice
    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    Dziekuje Wam za kontakt do tego goscia z Gdanska, powiem tak:

    amory zdjete, poszły kurierem na pomorze i wrociły z powrotem do E65 i super zadowolenie, auto stoi jak nowe! Sztywne, nic nie pływa i ogólnie wszystko profi robota, tylko teraz wysoko stoi przez zrobione amory :P
    Cichy,
    Też przymierzam się do regeneracji EDC w Nagengaście, stąd kilka pytań:
    Jakie wrażenia po czasie? Nadal zadowolony? Jaki przebieg zrobiłeś po regeneracji?
    I jeszcze jedno, dla mnie ważne: już po raz kolejny oprócz pochwał i zadowolenia z usługi spotkałem się ze stwierdzeniem, że auto (nie tylko e65) po regeneracji EDC w Nagengsaście wysoko stoi. Wolałbym tego uniknąć. Dla mnie e65 jest wystarczająco wysoka.

  7. #17
    Początkujący Użytkownik Awatar HubertB
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    20
    BMW
    745i '04; 840Ci '94
    Skąd
    W-wa okolice
    Zdecydowałem się. We wtorek wysłane, w następny poniedziałek wróciły. Auto stoi na tej samej wysokości, koszt: 650pln/szt.

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    A jak po regeneracji spisuje się zawieszenie? Czytałem, że amorki twardnieją po regeneracji, jakie są wasze odczucia?

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar Roobs
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    1,433
    BMW
    E65 740D, E71- X6
    Skąd
    Wrocław
    nic się nie pochwalą :/

  10. #20
    Początkujący Użytkownik Awatar HubertB
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    20
    BMW
    745i '04; 840Ci '94
    Skąd
    W-wa okolice
    Do dupy! Może z 5000km było lepiej. Potem znowu zaczęła sie bujać a teraz są stuki. Zastanawiam się co dalej. Są jeszcze na gwarancji więc mogę odesłać do poprawki. Waham się bo tyły też muszę zrobić, a zacząłem wątpic w skuteczność tej regeneracji. Może lepiej wymienić całość na nowe zwykłe bez EDC. Nie wiem tylko czy to technicznie jest proste (możliwe) i czy da się potem edc z i-drive wykasować aby komp blędów nie wyrzucał po każdym odpaleniu auta. Przerabiał może ktoś edc na zwykłe?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •