Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 50

Wątek: Bmw e32 720?

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    hmmm 2,0 w mieście spali w E-32 10 litrów człowieku miałem E-34 520i M50 i palił po mieście 10-13 litrów w mniejszej budzie w E-32 to 12 to będzie minimum 2,0 to w ogóle nie jest oszczędny silnik ma za mało pary z dołu.
    ale taki nowy jak podałem mógłby spalić z 10 :)

    Albo się ma parę od dołu albo oszczędność po mieście.
    V12 maja parę i nie są oszczędne.
    R4 turbodoładowane nie mają pary od dołu i są bardzo oszczędne w mieście.


    Pozdrawiam

  2. #22
    Vip Vip
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,677
    BMW
    e32 735ia + dupowóz :D
    Skąd
    mazury
    Blog
    21
    Cytat Zamieszczone przez Michael7
    R4 turbodoładowane nie mają pary od dołu i są bardzo oszczędne w mieście.
    ..jeśli chodzi o TDI to chyba mają właśnie dużo więcej "niutków" na dole obrotmierza :/

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Przemik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    250
    BMW
    e32 730i m30b30
    Skąd
    Skierniewice
    Ale jak nie masz pary od dołu to r4 turbo , i tak turbinka będzie musiała cały czas zapierniczać , bo będziesz musiał na wysokie obroty wejść żeby w ogóle ruszyć. Praw fizyki nie oszukasz, duża masa auta musi mieć odpowiednio duży silnik. PS wkurzają mnie te wszystkie 'downsizeingi'. O ile jeszcze w jakimś VW polo mi nie przeszkadza to jak widzę Skodę Superb, albo golfa GTI 1,4 to mnie krew zalewa. Ciekaw jestem ile te samochody pojeżdżą, bo długiego żywota im nie wróżę. Niestety mamy takie czasy, że kupujesz nowe auto, jeździsz 5 lat i wyrzucasz do kosza :/

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    225
    BMW
    szukam znów....
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez Przemik
    Praw fizyki nie oszukasz, duża masa auta musi mieć odpowiednio duży silnik. PS wkurzają mnie te wszystkie 'downsizeingi'. /
    Nie wiem czy miałeś okazje przemieszczać się kultowa Mazdą rx8.
    te 1.3 co prawda w Wanklu jest niemiłosiernie piekielne. daje sobie rade z tym autem że ho ho. Nie pozbawione jest wad ale które auto ich nie ma.
    Technologia konstrukcji silników to kamień milowy i stare m30 przy obecnych konstrukcjach jest już w erze kamienia łupanego.
    Trzeb się przyzwyczaić do tego że technologia poszła do przodu ;(
    Zawsze można zaprotestować i kupić sobie amerykana z big blokiem i masz w d...e i przereklamowana ekologie i downsizing :D

    Silniki 1.4Turbo (200 Nm maksymalnego momentu obrotowego (przy 1500-4000 obr./min. i jak widać ciągnie z samego dołu)czy inne kosiarki montowane w autach klasy średniej wyższej na prawde dają sobie rade z tymi budami a to że samochód starcza na 5 lat no normalka w krajach wysokorozwiniętych gdzie zakup samochodu to zwykła sprawa gdzie u nas wiąże sie to z jakimś nabożeństwem i świętem w rodzinie.

  5. #25
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    Porównywanie mazdy z silnikiem wankla to troche złe porównnie do starszej generacji silników rzędowych. Jak sam wiesz silnik wankla ma całkowicie inna budowe (wirujące tłoki) dzieki temu z niewielkiej pojemności osiąga się dość duże moce do tego masa rx8 też nie jest duża więdz wszystko jest pięknie zgrane i 1,3 zupełnie wystarcza
    W takiej mazdzie masz 3 silniki do wyboru o pojemności 1,3
    1. 192KM
    2. 231KM
    3. 250KM
    sam widzisz że trochę nie ma co porównywać rx8 do e32 bo 3,0 silnik ma 188Km a mazda lżejsza i trochę więcej koników

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez bmwe
    Nie wiem czy miałeś okazje przemieszczać się kultowa Mazdą rx8.
    Technologia konstrukcji silników to kamień milowy i stare m30 przy obecnych konstrukcjach jest już w erze kamienia łupanego.
    Ale ile kosztuje remont kapitalny M30 a ile nowoczesnego silnika? Do tego jeszcze turbo? Samo zregenerowanie turbiny będzie kosztować tyle co dobry remont góry M30 (a dół jest bardzo trwały i zazwyczaj nic nie trzeba robić).

    Ten cały "poztemp tehnologiczny" związany jest głównie z absurdalnymi podatkami na nałożonymi przez skrajnie komunistyczne, faszystowskie władze.

    W normalnym systemie benzyna jest po 2 pln czy auto pali 10 czy 15 to różnica po 100 000 km to tylko 10 000 pln i nikt nie będzie robić silnika droższego dwa razy i 3 razy mniej trwałego żeby zaoszczędzić 10 000 pln na 100 000 km.

    Jak komuchy przywala jeszcze wyższe podatki to w nowych autach będzie się wymieniać silnik co 20 000 km.


    Pozdrawiam

  7. #27
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    Michael7, no to żeś pociekł :]
    co ty z tą komuną z tego co pamiętam ze szkoły to komuna już dawno się skończyła

  8. #28
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    84
    BMW
    E32 '91 M30B30
    Skąd
    Podłęże/ Kraków
    Z góry sorry za OT ;) Powodzenia jeśli któryś silnik 1.4 turbodoładowany wytrzyma tyle co wytrzymuje każde M30 ;) Tyle ode mnie :D Jaki M30 jest to jest , pali stosunkowo dużo, konstrukcja faktycznie jest już hoho ilu letnia, osiągami np. B30 w E32 absolutnie nie jest żadnym mocowym mocarzem, ale na wytrzymałość tych motorów za cholere nie dam złego słowa powiedzieć ;)

  9. #29
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez jarek88
    Michael7, no to żeś pociekł :]
    co ty z tą komuną z tego co pamiętam ze szkoły to komuna już dawno się skończyła
    I ta szkoła była prywatna? ;)

    OT, ale fajny artykuł na podobny ale trochę inny temat:

    http://nczas.com/publicystyka/tak-dl...atyzacji-drog/

    Czy nie jest tak że wynajdywanie silników które jak najmniej palą w korkach to trochę jak kupowanie miejsc w kolejce za PRL?


    Pozdrawiam

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    179
    BMW
    E32 725 M50B25
    Skąd
    DWR

    :D

    W mojej maszynie siedzi M50B25 , to może trochę więcej niż 2.0 ale uważam że dobrze się "odpycha " . Ważne jest też to że to są silniki bardzo wytrzymałe i prawie bezobsługowe :D

    Poprzedni właściciel po zmianie motoru jeździł 2 lata i ja prawie następne 2 . Wszystko działa .
    Jestem zadowolony .
    Zobacz Czarnulę :) -> www.7erczarnula.jpg.pl

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •