Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 42

Wątek: [mechanika] Zakupione bmw

  1. #21
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    34
    A tutaj nie ma klocków z czujnikiem zużycia? Może kupił bez czujników zużycia okładzin po prostu i komunikat pozostał, bo sterownik nie wysłał nowego sygnału?
    wszystko co napiszę jest to tylko moje zdanie i nie każdy może się z nim zgadzać, co w pełni rozumiem.

  2. #22
    Banned
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    365
    BMW
    E38 4.4 97' i E38 750iL 98' INDIVIDUAL
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez patryksok
    A tutaj nie ma klocków z czujnikiem zużycia? Może kupił bez czujników zużycia okładzin po prostu i komunikat pozostał, bo sterownik nie wysłał nowego sygnału?
    Też wydaje mi się to racjonalnym wytłumaczeniem. Ponoć te czujniki nie należą do tanich (nie wiem jeszcze nie miałem przyjemności sprawdzać :D ) i być może postanowił ich po prostu nie wymieniać.

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2008
    Posty
    165
    BMW
    E38 740i z 1999 r. i E39 528i z 1997 r. małżonki
    Skąd
    Białystok
    Obecnie te czujniki to groszowa sprawa. Kiedyś były droższe. Miałem ostatnio w e39 przy wymianie klocków tak, że założyłem nowe czujniki i komunikat nie znikał, a pomógł opisywany wyżej patent z 30 sekundowym przekręceniem kluczyka.

  4. #24
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    20
    BMW
    728
    Skąd
    Mława
    Koledzy a moze jakis schemacik w kturym miejscu ten czujnik

  5. #25
    Cytat Zamieszczone przez johnny2004
    Koledzy a moze jakis schemacik w kturym miejscu ten czujnik
    Czujniki zużycia klocków są zamontowane na klockach w lewym przednim zacisku i prawym tylnym. Jeśli nie dochodzą do klocków kabelki, to masz odpowiedź - kup nowe czujniki (taki kabelek długości około 50 cm, zakończony z jednej strony cylindryczną złączką a z drugiej pastylką wpinaną w klocek).

  6. #26
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    34
    wszystko co napiszę jest to tylko moje zdanie i nie każdy może się z nim zgadzać, co w pełni rozumiem.

  7. #27
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    20
    BMW
    728
    Skąd
    Mława
    Witam ponownie mam pytanko odnosnie dymienia temat stary lecz nic nieznalazlem podobnego do mojego przypadku,chodzi o to iz mam silnik M52 vanos,i przy gwaltownym dodaniu gazu na luzie slychac jakies psztykanie a jak dodaje gazu powoli to nieslychac, druga sprawa po przekroczeniu 5 tys,obrotow zaczyna dymic jakby palil olej,co moze byc tego przyczyna i jak to naprawic czy czeka mnie kapitalny?.Pozdrawiam

  8. #28
    Vip Vip Awatar wisior
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    1,296
    BMW
    BMW E61 525ia
    Skąd
    Gdańsk
    co do dymienia to mogą być pierścienie , uszczelka pod głowicą , sama glowica przyczyn wiele , tak z ciekawości jaki masz przebieg w swojej 2.8 .............

  9. #29
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    20
    BMW
    728
    Skąd
    Mława
    Witam mam pytanie czy silnik 2,8 ma oznaczenie na bloku 2,5.Pozdrawiam.

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    653
    BMW
    E65 735
    Skąd
    Poznań
    o dziwo ma oznaczenie 2.5

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •