trolu, właśnie nie rozumiem czemu tak dziwnie to wszyscy robią... Dlaczego nie można podłączyć ringów ZAMIAST postojówek, tylko trzeba uprawiać takie druciarstwo?
Jeśli chodzi o to że prąd za duży by poszedł przez te diody czy tam katody (co kto ma), to na logikę powinno wystarczyć włączenie przed ringami oporu równego oporowi żarówki i powinno być git.
No chyba że zasilanie bardziej podchodzi pod idealne źródło prądowe niż napięciowe...

Natomiast u mnie sprawa jest trochę bardziej skomplikowana - umyśliłem sobie taki mini-projekcik polegający na wpakowaniu do przednich świateł ringów CCFL, stroboskopów i kierunków US (dwuwłóknowe żarówki).
Czyli zamiast postojówki chciałbym mieć szeregowo katody + słabsze (5 lub 8 W) włókna żarówek. A strobo jeszcze nie wiem gdzie się podłącza - liczę na podpowiedzi kolegów ;)