WitkaZamieszczone przez parysarab
zacznij od sprawdzenia szczelności silnika,ja wymieniałem wszystko po kolei a okazało się że była wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym,Quickstarter pokarze wszelkie nie szczelności
WitkaZamieszczone przez parysarab
zacznij od sprawdzenia szczelności silnika,ja wymieniałem wszystko po kolei a okazało się że była wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym,Quickstarter pokarze wszelkie nie szczelności
witam, Mam podobne objawy, ale podobno lekkie trzepanie Budą w m60b40 to normalna sprawa to kwestia oprogramowania, nie są to jakies mega wibracje ,ale czuć je na "P"
w moim przypadku okazało się ze poprzednik który składał głowice nie zrobił w ogóle luzu więc cała mieszanka była wyrzucana rure wydechową, po regulacji silnik pracuje na wolnych obrotach jak marzenie.
jakiego luzu i gdzie?Zamieszczone przez parysarab
Pozdrawiam
Pewnie chodzi o luzy zaworowe.
Przepraszam chodzi o luzy zaworowe, i jeszcze poprawiony dolot powietrza od obudowy filtra, poprzez przepływomierz, blos i do przepustnicy.
A ja się podłączę też pod topic. Mam taki problem obroty mi falują na zimnym i ciepłym mniej raz falują w zakresie od 400-900 aż zgaśnie raz jak chwyci dobre obroty trzyma je cały czas nawet nie drgnie wskazówka ale wystarczy że dodam gazu wyłączę zapłon i zapale znów falują obroty. Kable wymienione kopułka palec nowy świece sprawdzone czujnik wody nowy przpustnica inna założona dalej to samo. Moje auto to 735 i z eml. Może padł komputer od eml? Może być to sonda? Tylko ona została do wymiany. Jeszcze zauważyłem że wypadają niekiedy zapłony i zalewa świece. Może ktoś ma jakieś pomysły?
Witka
A byłeś na kompie ?
Sondę lepiej sprawdzić jak wymieniać (około 300PLN) ,jak na moje oko masz kopniętą mapę wtrysku ,a tu tylko komputer pomoże
link do diagnozy sondy http://rb-aa.bosch.com/aa-pl/sondyla...ehlersuche.htm
No i działa dzięki kolego za pomoc :) Wymieniłem kompa na inny odrazu inaczej chodzi mam dalej problemy małe na zimnym silniku tzn lekko falują obroty ale na ciepłym jest rakieta