Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Wątek: [mechanika] E38 750. Włącza tryb awaryjny skrzyni bez komuni

  1. #11
    użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    5,673
    BMW
    e38 czerwone
    Skąd
    Białytok
    Jak ci kabel nie sięga to je wszystkie odłącz i zewrzyj co tylko możesz - a jak zrobisz to 234 tyś razy to będziesz miał fajny przebieg :)

  2. #12
    Maciej Vip Awatar sennapowieka
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    3,296
    BMW
    ORIENT
    Skąd
    O N A
    A jakbyś użył start kabli ? może tak uda się wszystkie klemy połączyć

    Z tym cofaniem to dziwna akcja :shock:
    Pewność na każdym kilometrze ...

  3. #13
    Początkujący Użytkownik Awatar Jordan23
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    35

    skrzynia - tryb awaryjny

    Hej
    Jak juz pisalem na forum miałem podobny problem . Rozmawiałem ze specem od skrzyń pod Lublinem . Tryb awaryjny potrafi się właczyć gdy poziom energi w aku. jest niski. Ja zakopałem sie w śniegu i czeste zmiany z D na R spowodowało wyskoczenie trybu awaryjnego ale po ponownym uruchomieniu auta wszystko było OK. Potem przy uruchamianiu tryb awaryjny włączył mi sie jeszcze dwa razy ale ponowne zgaszenie i odpalenie powodowało znikniecie błędu i teraz jest na razie spokój.

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    No a mi właśnie zgaszenie i wyłączenie auta nic nie pomogło. Tu chodzi o coś innego niż niski poziom aku. Przy niskim poziomie wyskakiwał komunikat trans. failt prog i faktycznie kilkukrotne włączenie i wyłączenie pomagało.Mi zmienił w tryb awaryjny bez komunikatu. Tak po prostu. Podczas jazdy.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    34
    BMW
    -
    Skąd
    -
    Moim zdaniem zwieranie + i - ze sobą na wyłączonym akumulatorze to jakaś zboczona koncepcja, to raczej sposób aby uwalić wszystko...

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Jurij
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    257
    BMW
    Ex. e32 740iL 92, jest e32 735iL 89
    Skąd
    Olsztyn, Geldermalsen NL
    Nie masz czasem jakiegoś wycieku ze skrzyni? U mnie się tak działo jak miałem uszkodzoną uszczelkę (oring) od wtyczki komputera skrzyni.

    Może masz zwarcie gdzieś na kabelkach :)

  7. #17
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    Cytat Zamieszczone przez Honecker
    Moim zdaniem zwieranie + i - ze sobą na wyłączonym akumulatorze to jakaś zboczona koncepcja, to raczej sposób aby uwalić wszystko...
    Niestety i tu sie mylisz. Aso tez zna "trick" z resetem. ;)
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik Awatar pan.boczek
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    231
    BMW
    MINI COOPER S
    Skąd
    Bruksela
    Supermen, lepiej z tym jedz na diagnostyke. niech sprawdza, czy uklad chlodzenia skrzyni dziala poprawnie.
    gdy u mnie zaczely sie takie objawy, to po jakims czasie mialem mega awarie skrzyni
    zakonczona kapitalnym remontem.
    okazalo sie, ze skrzynia sie przegrzewala (wtedy powodem byla niedroznosc chlodnicy), az w koncu podczas jazdy w miescie przegrzala sie do tego stopnia, ze tryb awaryjny wlaczyl sie na stale. wczesniej bylo tak jak u Ciebie, czyli pojawialo sie i znikalo (a znikalo zwykle po postoju, albo po chwili spokojnej jazdy, kiedy to skrzynka miala okazje troche sie ochlodzic).

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    To może przez te kłopoty z chłodnicą skrzynia zaczęła wariować? Bo rozumiem że chłodnica chłodzi również skrzynie.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  10. #20
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez Supermen
    To może przez te kłopoty z chłodnicą skrzynia zaczęła wariować? Bo rozumiem że chłodnica chłodzi również skrzynie.
    Nie. Skrzynia posiada osobną chłodnicę do skrzyni.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •