Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23

Wątek: [mechanika] Ustawienia wałków rozrządu

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Jak mi się Dawid da swoją 4,4 przewieść to zdecyduję, ale 100nm więcej to silny argument. Zresztą widzisz jak wygląda ten silnik w środku. 3,5 mogę mieć tak samo 96r za 1500-1800, tak samo niepewny jak ten 4,4. Jezeli utarguję coś na 4,4 z 98 to jest kwestia 2000 - 2500zł za 100nm, 50km i 2 lata młodości :)

    Jak zacznę pakować pieniądze w tego 3,5 to Bóg wie na czym się skończy, wiem to z doświadczenia. Zaryzykuję ostatnie 250 i spróbuję go zrobić w Lublinie, jeśli wystarczy ustawić i będzie ładnie cykał to zostanie, jeśli będzie trzeba wsadzić w niego przynajmniej tysiaka - to mam 4,4 :)

    Nikt się więcej o tych wałkach nie wypowie?

  2. #22
    Cytat Zamieszczone przez Rock7
    Nikt się więcej o tych wałkach nie wypowie?
    A co chcesz więcej wiedzieć?

    Jak się ustawia? W TIS jest napisane.

    Potrzebne narzędzia i po sprawie. Na czuja i jeszcze przez ekran nie zaryzykuje ustawienia Ci rozrządu
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  3. #23
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez Rock7
    W gorszej kondycji niż mój? Może być, jest ryzyko. Porozmawiam z gościem i wyczuję jaka jest sytuacja. A może dobrym sposobem jest ściągnąć kapę zaworową? to nie powinno być trudne w wyjętym silniku?

    Jeżeli wyglądałaby jak u xsilvera to bym się nawet nie zastanawiał...
    Odkręcasz śruby (11 szt.) i powinno zejść po lekkim opukaniu gumowym młotkiem. Jak nie, wbijasz drewniany klin między pokrywę a głowicę - najlepiej w przedni górny róg, tam gdzie śruba. U mnie uszczelka nawet przeżyła taki manewr.

    Co do gołego silniora -- jak już wyjęty, to zrobić mu pomiary, wymienić jak najwięcej uszczelek i dopiero wsadzać do furki. Koszty będą większe, ale mieć pod maską pewniaka -- bezcenne. ;)
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •