Mocno bym się zastanawiał nad tym autem. Cena jak na ten model, wyposażenie i przebieg niby w miarę rozsądna, choć widywałem tańsze z tych lat, z lepszym wyposażeniem i bardziej realnym przebiegiem. Z tym że właśnie ten przebieg wydaje mi się ciężki do osiągnięcia. Nikt nie kupuje takiej maszyny aby robić nią 18tyś rocznie. Dla przykładu ja mam w tej chwili ok 215tyś km (z książką serwisową), ale auto mimo rocznika 98' rejestrowane było po raz pierwszy w 00'.
W podobnym kontekście zastanawia mnie, ta instalacja gazowa. Nie jestem przeciwnikiem gazu, sam mam w swojej instalacje i nie narzekam. Wszystko zależy od tego kto, jak i gdzie ją montował, ale VSI jest generalnie jedną z lepszych dostępnych na rynku, a zatem nie przewidywał bym problemów. Spalanie również mnie nie dziwi, bo kto kupuje takie auto i jeździ nim jak emeryt? Spalanie jest jak najbardziej adekwatne do masy, pojemności, mocy i dynamicznego stylu jazdy. Tylko dlaczego zakładać instalację VSI po to aby za chwilę sprzedawać auto? Oczywiście można bajerować że "potrzebuje kasy na budowę domu", czy "ma okazję kupić nowsze", ja jednak był bym tu bardzo ostrożny.
Jesteś z Torunia, wiec jeśli będziesz zdecydowany kupować/oglądać to auto, to odezwij się na PW, a podam Ci namiary na gościa który tak go przemagluje, że znajdzie każdy drobiazg, a przy tym nie jest drogi.

_____________________
Aha... dobrze by było abyś orientował się że ponoć pierwsze roczniki E65/E66 miały bardzo wadliwą elektronikę. Osobiście nie sprawdzałem, ale słyszałem sporo takich opinii, a sam poszukując 7er myślałem też o E65 01', bo różnica ceny nie jest zastraszająca, a jednak ciut nowsze. Jednak właśnie panująca opinia problemów z elektroniką, która ponoć potrafi napsuć krwi i ogołocić solidnie konto właściciela, oraz subiektywna ocena walorów wizualnych sprawiły że zdecydowałem się na E38. Być może warto porozmawiać ze sprzedawcą co wie na ten temat, oraz jakie problemy przerobił, oraz jak i gdzie zostały rozwiązane.
Powodzenia :)