Klucz francuski taki:
![]()
do środka i rozsuwamy go. Oczywiście tylko wtedy jeśli zacisk jest zdjęty.
Pozdrawiam
Klucz francuski taki:
![]()
do środka i rozsuwamy go. Oczywiście tylko wtedy jeśli zacisk jest zdjęty.
Pozdrawiam
moja rada.. weż klusz do rur hydrauliczny- taka duża żabka.. i jak odsuniesz gumkę pokręć lekko lewo prawo...
może być tak że tłoczek się zapiekł
jeżeli gumka na tłoczku jest całą nie ma prawa być pod spodem korozji
jeśli jest uszkodzona i widać czarne plamy na tłoczku.. najlepiej kupić zestaw naprawczy odkręcić przewody hamulcowe i rozebrać go.. nie jest zkomplikowane...
jedynie odpowietrzasz potem ukłąd hamulcowy.. terzeba mieć specjalny zacisk na przewód, lub zatkać go... aby hydrol nie uciekł ze zbiorniczka.. bo wtedy odpowietrzyć należy cały układ
a tłok jest wciśnięty nie jest w zaden sposób mocowany trzymają go uszczelki.
i po demontażu wycyścić go dokłądnie drobnym papierem ściernym,
zamontować gumę osłaniającą.. w zacisku potem wsunąć w nia tłok i dopiero wciskać tłok w zaciśk
jeśłi nie założysz najpierw gumki osłonowej nie ma potem szans na dokładne wciśnięcie jej gdy tłok jest w cylindrze zacisku.
2 sprawa tłoczek może siękantować jak nierówno wciskasz tymi łychami
.. rozwiązanie problemu chyba jest jasne
3. może by już słąbo drożny przewód hamulcowy.. i wtedy jest duzy opór przy cofaniu hydrolu wtedy :
możesz popuścić odpowietrznik..
generalnie to i tak się samo odpowietrzy grawitacyjne po odkręceniu odpowietrznika.
gdybyś jakimś sposobem co jest bardzo trudne zapowietrzył układ- trzeba być mistrzem nieporadności aby zapowietrzyć układ hamulcowy odpowietrznikiem..ale się spotkałęm z takimi magikami
jeśli tłok wchodzi baaardzo cięzko.. i tak zalecam rozebranie zacisku, tłok będzie się blokował i nie będzie odpuszczał hamulca tak jak należy... co doprowadzi do szybkie zużycia okładzin.
pozdro.
dwa słuszne wybory w życiu to R6 i V12
BLOG MOJE AUTO
MOJE AUTO komentarze- te pozytywne jak i negatywne mile widziane.