Nie mam pewności, a różni ludzie od BMW mówią że tego się samostartem nie sprawdzi :/ Bo może być minimalna nieszczelność. Jednak nad silnikiem w okolicach 7 i 8 cylindra jak przyłożyć głowę słychać wyraźnie ssanie, ten silnik w ogóle chodzi za głośno.

Nigdy samemu nie grzebałem (tak głęboko) w silniku a pora by zacząć. Potrzebuję tylko kogoś z kim w garażu przy piwku mógłbym się za to zabrać, ze względu na mój niedostatek doświadczenia do takich rzeczy. Bardzo mi się podobało jak Ariusz robił sam auto a kolega mu tylko mówił co ma odkręcać i na co uważać :)

Problem w tym że tutaj w Poznaniu każdy chce żeby mu auto zostawiać, zabulić i przyjechać na gotowe. A to nie o to chodzi. Nawet nie chodzi o pieniądze tylko o coś więcej. Kupiłem 7 m.in. po to żeby się nauczyć robić samochód na własne potrzeby. Dla mnie to jest czysta przyjemność pogrzebać w aucie tylko na razie nie mam wystarczającej wiedzy ani miejsca tu na stancji.


Może któryś z Kolegów ma czas i ochotę na "garażówkę"? :)


U mechanika zostawię tylko do sprawdzenia rozrząd (150zł, i 250 w przypadku potrzeby ustawiania) bo i tak uszczelki kap muszę wymienić a mam już kupione. Jeżeli to nie wina rozrządu pozostają wtryski, uszcz. kolektora ssącego i elektronika.