-
Zaawansowany Użytkownik
Nie będe swapował, bynajmniej narazie nie mam takich planów. Jestem zadowolony ze swojego silnika, teraz naprawde zdrowe M30 to rzadkość. W tym albo następnym tygodniu będe mierzył kompresję i to będzie kropka nad "i" czy będzie remont bloku czy nie :) Generalnie chciałem uzyskać efekt "starego nowego M30". Cieżko jest dostać M30 w tak dobrym satysfakcjonującym stanie jak po całkowitym remoncie. Po dosyć ekstremalnym planowaniu i polerowaniu głowicy E32 naprawde ładnie śmiga. Po remoncie będe wiedział przynajmniej czym jeżdzę. Teraz mam zalany 10w/40 valvoline więc myślę, że tragedi nie ma.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum