Dla mnie To jeden czort, wydaje mi się że po prostu to jest tak DTC to dynamiczna kontola trakcji, jak sama nazwa wskazuje służy do poprawiania trakcji w czasie ruszania na śliskim
DSC natomiast to dynamiczna stabilizacja toru jazdy, ktora działała tak jak DTC gdy ruszamy na śliskim + dodatkowo trzyma auto w ryzach kiedy już jedziemy w zakrętach po śliskim, lub gdy dajemy nagle ostro gazu na śliskim, gdy auto traci sterowność lub próbuje wypaść z osi.
Czasami jednak chcemy sobie poszaleć i wyłączamy DSC ( w E38 ) automatycznie wyłączając trakcję - wciskamy gaz do podłogi a auto stoi w miejscu i mamy tylko dym, albo robimy kółko jak jest ślisko :-)
Samo DTC bez DSC pozwoli nam ruszyć z miejsca bez buksowania ale już po ruszeniu auto nie będzie kontrolowane przez żaden system prócz ABS.
Dynamic Stability Control (DSC)-inc: dynamic traction control (DTC) - i tak to właśnie działa DSC zawierające DTC, po prostu oddzielili sobie DSC od DTC ( nowa marketingowa nazwa Trakcji, wkońcu musi być coś nowego ) .