-
Zaawansowany Użytkownik
Chyba dość częsta usterka w E-32. Jeśli dobrze zrozumiałem to "wąs (ramię) przekładni ma luz na wieloklinie". Da się to zlikwidować na jakiś czas przez:
- dokręcenie wskazanej śruby
- jeśli nie pomaga to rozebranie, zalanie masą uszczelniająca, dokręcenie i pozostawienie do wyschnięcia
Poprawna naprawa to zdaje się, że wymiana przekładni kierowniczej, bo najczęściej wyrobiony jest nie tylko wąs ale i sam wieloklin. Przerabiałem to u siebie - w pierwszym roku pomogło dokręcenie na masę uszczelniającą, na przeglądzie za rok znowu to wyszło i trzeba już było wymieniać przekładnię (cena używki to około 120-150 zł, robocizna podobnie).
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum