Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Wątek: [mechanika] Poważny problem-szarpie na benzynie

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    69
    Witam , weź sprawdź na schematach elektrycznych czy przypadkiem pompą paliwa nie steruje dodatkowo czujnik ciśnienia oleju, miałem przypadek ze na benzynie za chiny nie chciał pracować lub wariował, natomiast na gazie bez problemu a sprawcą zamieszania okazał się właśnie wyżej opisywany czujnik, brak połączenia i przekaźnik pompy nie dostawał prądu

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    42
    BMW
    e32 735i
    Skąd
    Sławków
    Sprawdź czujnik położenia wału
    POZDROWIONKA SMOK

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    99
    Cytat Zamieszczone przez eman
    a co mogło się w centralce popsuć?
    centralka odcina wtryski , a dokladnie emulator , juz raz spotkalem się z podobnym problemem i winny byl wlaśnie on

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    99
    Cytat Zamieszczone przez smok
    Sprawdź czujnik położenia wału
    przy uszkodzonym czujniku na gazie też nie pojedzie :) , a jak zdejmiesz wężyk zasilający paliwem listwe , to jest tam ciśnienie?(powinno być ) jeśli nie ma to wadliwy regulator ciśnienia paliwa

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    9
    BMW
    E 32
    Skąd
    Opole
    Cytat Zamieszczone przez tajsi
    Cytat Zamieszczone przez smok
    Sprawdź czujnik położenia wału
    przy uszkodzonym czujniku na gazie też nie pojedzie :) , a jak zdejmiesz wężyk zasilający paliwem listwe , to jest tam ciśnienie?(powinno być ) jeśli nie ma to wadliwy regulator ciśnienia paliwa

    Czujnik tez jest nowy, ciśnienie na listwie jest bo regulator tez nowy kupiłem

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    156
    BMW
    mk2
    Skąd
    Kraina deszczowców
    Nie wkreca sie wogole na obroty? Ja mialem podobnie ze mi nie chciala chodzic. Wariowala. Ale raz ja przedmuchalem na benie i problem zniknal. Teraz mam co jakis czas falujace i niskie obroty. Ale to juz raczej wina przeplywki ew krokowca. A u ciebie podejrzewal bym pompe paliwa. Zbyt male cisnienie dlatego wariuje.
    Pozdrawiam

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    99
    a ,wcześniej jeżdzila na benzynie ? może wtryski ?

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    1. sprawa aby napewno masz w 100% sprawny przeplywomierz??
    2.w jednym silniku bedzie chodzil dobrze w drugim nie bedzie(decyduje o tym przebieg)weż stary przepływomierz rozbierz ta czarna pokrywke co masz od dolu ukarze ci sie takie kolko zebate potencjometr sprezynka zaloz ta stara przeplywke obracajac o 180 st (odwrotnie do oryginalu)zapal samochod ustaw tak zeby jak najrowniej chodzil(sa 2 sposoby raz masz srubke na imbus drugie to plastikowe kolko zebate)srubokret plaski ci sie do tego przyda podwazasz taki drucik i krecisz tym kolkiem zebatym w jedna lub 2 strone. u mnie to mi pomoglo ciezko wkrecal sie na obroty tak jak by go cos trzymalo caly czas do 3 tys wogule nie chcial jechac szarpal jak nie napisze co obroty skakaly jak glupie sprawdz to akurat pomoze pozdrawiam

  9. #19
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    99
    na przeplywce ktora nie dostała strzała ani nie byla regenerowana nie radzę kombinować , może to pogorszyc tylko .....

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez tajsi
    na przeplywce ktora nie dostała strzała ani nie byla regenerowana nie radzę kombinować , może to pogorszyc tylko .....
    x2

    jak juz jest ciśnienie zeby wejść na wyzszy poziom wtajemniczenia w wykrywaniu tej usterki to analizator spalin!

    psucie przeplywki zdrowej to predzej bym komputer wypruł niz sie za taką babranine brał...

    zreszta po resecie pelnym, jak caly osprzet silnika robi tak jak ma robić, dolot szczelny, układ paliwowy i zaplonowy ogarniety to raczej musi chodzić?
    Czarne e32 w benzynie!


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •