-
Zaawansowany Użytkownik
[ elektronika] M62B35 temp. silnika [wskazanie ,milimetr poz
Panowie jaki może być powód wskazania na podpięciu kopa pod sprawdzenie---108,2 stopnie C* temp. płynu chłodzącego,zmieniałem ,cewki,sondy łapie mi błędy,kiedyś czułem swąd plastiku jakby na przewodzie prądowym, czyżby coś nie stykało na łączeniach[kostkach] lub zwierało poza łączeniami ,odstawiam auto do warsztatu z jakim skutkiem naprawy nie wiem,druga sonda budzi"" się póżniej niż pierwsza,auto oczywiście na sekwencji Dream XXI, raz idzie dobrze raz żle,sam nie wiem co robić , może ma ktoś z formuowiczów podobną instalkę w buni...proszę o każdą podpowiedż...[[[ dodam ,że po skasowaniu błędów zamiata nie żle,30 km. przejechałem w niezłym stylu co będzie jutro???]]] pzdr... :/..... .... na forum LPG ktoś się wypowiedział ,że temp. silnika w lato oscyluje na podpięciu kompa między 104-108 *C,czyli zbytnio tym głowy sobie nie zawracać...?
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum