Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Wątek: [ zawieszenie] łaczniki stablizatora tyl??

  1. #21
    Może więcej z nas będzie miało ten problem to wspólnie napiszemy petycje i najedziemy główną siedzibę BMW Polska naszymi 7emkami z napisem " Domagamy się pakietu na tragiczne drogi. zrobiono nas w konia" !!!!
    A masz auto salonowe czyli kupione w Polsce?

    Raczej pretensje należy mieć do pierwszego właściciela że nie zamówił czy w przypadku salonowego wozu sprzedawca nie doradził :)

    A tak poważnie to trzeba i sanki i wahacze wymienić :/

    A czy gra warta świeczki? Nie wiem - pogadaj z Tomarem - On pisał że wymieniał więc ma doświadczenie jak to się na drodze sprawuje. Ja nie będę zmieniał bo zawieszenie ACS wystarcza :]

    No chyba ze dołożony stabilizator daje taka przepaść ;)

    Na tym gruzowisku co podałeś link jest oczywiście ale i NIVO a tam zawsze było łączone ze stabilizatorem
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  2. #22
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    A masz auto salonowe czyli kupione w Polsce?

    Raczej pretensje należy mieć do pierwszego właściciela że nie zamówił czy w przypadku salonowego wozu sprzedawca nie doradził :)
    Kupione w Polsce, oczywiście śmieje się z tym protestem, ale tak na poważnie to jak przeglądałem liste z opcjami do naszych auto to było wiele rzeczy które nie były w standardzie a przy ogolnej kwocie np:740 która kosztowała bodajże 66 tys euro, wyglądało to na skąpstwo ze strony BMW, ale i też brak profesjonalizmu ze strony sprzedawcy który nie informował o bardzo tanich dodatkach do naszych auto. Z pamięci podam tylko co najbardziej wpadło mi w oko:

    Servotronic - jest to opcja w wszystkich wersjach prócz 750, koszt 256 euro, smiech na sali przy 66 tys.

    Jest wiele takich dodatkow.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  3. #23
    A servortonic to jedno z największych błogosławieństw w BMW. Działa doskonale i od E32 począwszy jest niesamowite.

    Najczęściej to faktycznie sprzedawca daje ciała i tak jest do dziś. Znany jest przypadek jak klientowi sprzedano Active Steering w E60 (zmienne przełożenie przekładni zależne od prędkości) choc na jeździe próbnej miał zwykły i po zakupie (bo sprzedawca upchnął) klient w pierwszy dzień rozpruł cały bok o bramę we własnym domu...

    Reasumujac chciałbym AFS choc to nie możliwe ale zmierzam do tego, że sprzedawcy zawsze cos upychają, potrzebnego lub mniej....

    Kończę, bo mi posta wytna przez OT ;)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  4. #24
    Początkujący Użytkownik Awatar tadeo750i
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    27
    BMW
    EX E38 750i :(
    Skąd
    Białystok
    Witam.
    Z tego co mi widomo to stabilizator z tymi małymi łacznikami występuje w zawieszeniu z NIVO. Przynajmniej u mnie tak jest i tak powiedział mi mechanik. Nawet duży wahacz H ma specjalne mocowanie do jego zamontowania. A czy występuje także w zwykłych zawiasach to nie podpowiem.
    Pozdrówka

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    Cytat Zamieszczone przez tadeo750i
    Z tego co mi widomo to stabilizator z tymi małymi łacznikami występuje w zawieszeniu z NIVO
    I na to by wyglądało, bo przejrzałem większość rysunków na "BMW parts" i okazało się, że w każdym modelu E38 jest stabilizator ( tylko jest jedno małe ale) 'Self-levelling suspension' czyli NIVO (nie zależnie czy BMW na USA czy South Africa)
    Lub 'For vehicles with:
    National version eastern europe (L816A) = Yes'
    albo:
    'Poor road package (S815A) = Yes' czyli opisywany pakiet na złe drogi.
    I tak na sam koniec to uważam, że nie było to głupie pytanie czy mam takie łączniki. Serdecznie Poazdrawiam :DDDDD
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

  6. #26
    Cytat Zamieszczone przez tgracing
    ...tak na sam koniec to uważam, że nie było to głupie pytanie czy mam takie łącznik
    Ależ oczywiście że to nie było głupie pytanie. Już na samym początku to mówiłem.

    Kłopot w tym, ze ciężko wyłapac jak to naprawdę jest, bo zawsze znajdzie się jakis inaczej wyposażony wóz który przeczy utartym przekonaniom :)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Podsumowując wygląda to tak:


    Stabilizator tylny miały auta z regulacją zawieszenia nie ważne w jakiej wersji silnikowej, nie wszystkie 750 też mają stabilizator.

    Auta z regulacją zawieszenia miały stabilizator 10 mm.

    Stabilizator miały auta z " Pakiet na złe drogi " stabilizator 13 mm, oraz auta na Europę środkową - stabilizator 13 mm.

    I tu w punkcie auta na Europę środkową nasuwa się pytanie co to są auta na Europę środkową ??

    Bo jeśli według BMW Polska to Europa środkowa to dlaczego moje auto które zostało zakupione w polskim salonie nie ma tego stabilizatora??

    Dziwne są czasami poczynania BMW :-)
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    Dziwne są czasami poczynania BMW :-)
    Bo Mogą Wszystko. :D :D :D :D :D
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

  9. #29
    Wersji i możliwości jest niesamowicie dużo.

    Nawet jak się rozmawia z gościem co na co dzień rozbiera E38 to gość twierdzi ze nie w sposób trafić dwóch jednakowych egzemplarzy.

    Stąd trudność w jednoznacznym określeniu dlaczego (np.) stabilizator jest a dlaczego nie ma :)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    Może dlatego, że BMW od zawsze stosowało politykę: "to ty decydujesz co kupujesz" tzn. jeżeli będziesz chciał to sprzedamy Ci np. E38 na pełnym wypasie ale szyby będą otwierane na korbki (bo tak sobie klient zażyczył). Mam na myśli oczywiście to, że nie jesteśmy zmuszeni kupować (z przymrużeniem oka, bo wielu z nas nie stać na nowe 7) to co nam każą w jakiś bzdurnych pakietach, tylko wybieramy z listy to co naprawdę potrzebujemy. Więc kończąc mój wywód, zastanawiam się czy może to również dotyczyć w/w łącznika i stabilizatora, bo akurat pierwszy właściciel stwierdził, że to zbędny wynalazek :?????
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •