Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 49

Wątek: Alpina B12 za 30 koła

  1. #21
    7ka
    Gość
    mam pytanie bo widze ze nie rozumiecie co pisze

    czy ktos z was widzial silnik 5.7 ?

  2. #22
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    1,126
    BMW
    e38 735 v8 98'
    Skąd
    Skierniewice
    na żywo nie widziałem ani zwykłej 5,4 ani 5,7, dlatego wolał bym się dowiedzieć co i jak :)


    Co do zdjęcia to na nim wygląda jak by na kolektorach też była obudowa czarna (na tych rurkach widać krawędź w połowie więc tez jak by obudowa)

    Oczywiście ja na żywo nie widziałem a jestem nawet zainteresowany tamtą 7er, więc każda uwaga, zwłaszcza od kogoś kto się na tym zna jest na wagę złota.

  3. #23
    7ka
    Gość
    5.4 to nie Alpina

    Alpina miala dwa silniki 5.7 przedlift i 6.0 polift

    ta z ogloszenia ma albo polakierowane albo naklejone napisy ktore powinny byc odlewane.. a nie plaskie

    "ogloszeniowa" ma kolektory kooru srebrnego,wiem ze to zaden problem pomalowac itp.. ale skoro nie sa one czarne i nie ma odlewu Alpina to cos tu jest nie halo.. skoro inny kolektor to czemu?

    tutaj masz 5.7 http://www.7-forum.com/modelle/e38/a..._seyler04b.jpg

    powiem ci cos.. silnik silnikiem ale jak z reszta ..skrzynia,most.. byc moze to skladak jakis z roznych czesci..byc moze cos tam jest z Alpiny.. ale czy warto?

    tutaj masz ori 5.7 z 97 roku wiem ze wiecej ale ori to ori.. szukasz czesci pod dany model a nie sztukujesz..

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1


  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    464
    BMW
    nie ma
    Skąd
    Gryfino/Szczecin
    Przed zakupem zabierz auto na hamownię i wsio. To jest chyba najprostsze wyjście z sytuacji.

  5. #25
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    1,126
    BMW
    e38 735 v8 98'
    Skąd
    Skierniewice
    Dzięki Panowie za odpowiedzi. Zobaczymy jak się sytuacja potoczy, jeśli sprzeda ja w sobotę to nic nie szkodzi, jeśli będzie chciał się zamienić to pomysł z hamownią jest dobry.

    Zobaczymy.

  6. #26
    7ka
    Gość
    poczekaj do wakacji.. zobaczysz ze ceny B12 beda spadac.. ;) takie auta sprzedaja sie tylko pasjonatom.. z zasobem urody w portfelu :D

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    1,126
    BMW
    e38 735 v8 98'
    Skąd
    Skierniewice
    ja jeżdżę i tak weekendowo więc co do zasobów portwelowych potrzebnych do nakarmienia auta to mam podobnie co czynny kierowca lanosa :D
    Co do B12 to musiał bym pierw sprzedać tą swoją, a troche mi szkoda. Zamiana to co innego bo odrazu masz beemkę :D

  8. #28
    7ka
    Gość
    rozumiem..tylko jedno pytanie.. czesci do B12.. gdzie i za ile

  9. #29
    Cytat Zamieszczone przez 7ka
    czesci do B12.. gdzie i za ile
    Też mnie to zawsze zastanawiało. Pewnie większosć części podchodzi np z 750 ale części typowo silnikowe alpiny to już nie wiem.
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

  10. #30
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    1,126
    BMW
    e38 735 v8 98'
    Skąd
    Skierniewice
    No jeśli się różnią dużo od tych zwykłych z e38 to był by problem. No ale tak szczerze, jak miał bym wydać około 50 tysi za e38 to wolał bym kupić 750il [najlepiej z zepsutym silnikiem](dobrze wyposarzone i chyba najbardziej tania obecnie wersja silnikowa e38) i zrobił swapa z jakiegoś /M powera. Za 18 tysi można mieć silnik z m5 e60. 507km więc naprawdę ładnie to brzmi. Pytanie tylko czy by to pasowało no i kupe latania było by z tym.
    Cena za przekładkę raczej duża by nie była.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •