Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: [ elektryka] pompa paliwa

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    201
    BMW
    e32 730iA V8
    Skąd
    Wałbrzych
    mam r6...a chodziło mi o kształt tego regulatora i chyba sie nie myliłem ze jest podobny do filterka paliwa w 126p ale mniejsza o to który przekaznik bedzie od pompy biały czy tez pomarańczowy?? bym wiedział od czego zacząć
    Plany: zawias -40/-40 + 18"...

  2. #12
    Cytat Zamieszczone przez jabollo
    tóry przekaznik bedzie od pompy biały czy tez pomarańczowy??
    Tego na szybko nie wiem.

    ten od pompy bierze zasilanie z tego co załączy się po zapłonie więc sprawa nieco się uprości

    Mam nadzieję
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Zółty/pomarańczowy jest od pompy paliwa. Biały od DME.

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    201
    BMW
    e32 730iA V8
    Skąd
    Wałbrzych
    Problem z napięciem na pompe rozwiązany...winna okazała sie centralka od gazu ale pozostaje jeszcze 2 problem auto odpaliło w sumie normalnie wkręca sie na obroty moze troszke leniwie ale nadal niechce trzymac wolnych obrotów tzn stoi ładnie przy 900rpm jakies 5 sekund i nagle spada do 3000 wskakuje na 600 i tak w kółko az zgasnie, podmieniałem dzis regulator cisnienia paliwa z m30b30 i tam regulator był na 2,5 bara a w moim m30b30 jest na 3bar lecz i ta podmiana nic niedała...czy nadal szukac przyczyny w krokowcu gdyz niemam pewnosci w 100% czy ten który podmieniałem był sprawny gdyz wygrzebałem go od kumpla z garazu


    zastanawiałem sie jeszcze nad resetem DME opisanym na niejedny z forum...czy ma to jakis sens??


    Zrobiłem reset DME i nic to niedało jednak nurtuje mnie jeszcze cały czaas ten krokowiec wiec posanowiłem wypiąć go z gumy za przepływka gume zaslepiłem kolankiem i sinik trzymał obroty rzędu1000-1100rpm i gdy dodawałem gazu niewkręcał sie na obroty( to chyba normalne skoro zaslepiłem dziure) ale nie to jest istotne zaglądając w wlot od krokowca podczas dodawania gazu zero oznak jego pracy nawet niedrgnął czy tak ma byc bo obawiam sie ze nie?? czy moze byc cos z instalacja od niego?? skąd on jest sterowany i czy moze po drodze jest jakis przekażnik??

    -----------

    wie ktos cos moze?? panowie bo juz trace pomysły co i jak...
    Plany: zawias -40/-40 + 18"...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •